16 marca ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania McDonald’s® promująca markę McCafé.

image001McCafé to marka skierowana do każdego, kto ceni sobie smak i wysoką jakość kawy. To marka, dzięki której każdy dzień może być jeszcze bardziej przyjemny.

McCafé oferuje szeroką gamę kaw, których podstawą są starannie dobrane ziarna kawy Arabica. Mieszanka ziaren McCafé pochodzi z certyfikowanych plantacji Rainforest Alliance z Ameryki Centralnej i Południowej. Kawę charakteryzuje doskonale zbalansowany, wyrazisty smak. Ziarna są bezpośrednio mielone przed zaparzeniem tak, by wydobyć z nich moc walorów smakowych i aromatu.

Wśród bogatej gamy kaw McCafé nawet najbardziej wymagający goście znajdą pozycję idealną dla siebie. Na miłośników klasyki czeka aromatyczne espresso, delikatne latte czy cappuccino. Z kolei osoby, które uwielbiają bardziej unikalne połączenia, mogą wybierać spośród kaw smakowych. Doskonałą propozycją tego typu jest Caramel Latte Macchiato ze spienionym mlekiem i słodkim karmelem, Chai Latte z nutą kardamonu,  imbiru i cynamonu lub Orange Mocha, czyli perfekcyjne połączenie espresso, mleka i ciemnej czekolady z nutą pomarańczy.

Oferta kaw McCafé dostępna jest w ponad 240 restauracjach polskiej sieci McDonald’s. Niemal w połowie z nich została zaaranżowana odrębna strefa kawiarniana, gdzie w przyjemnej, komfortowej atmosferze można delektować się filiżanką aromatycznej kawy oraz wyśmienitym deserem.
W pozostałych lokalach dostępna jest pełna lub ograniczona oferta kaw McCafé w kubkach na wynos.

McCafeMcCafé to kawa dla każdego. Promując markę McCafé stawiamy przede wszystkim na wzmocnienie jej rozpoznawalności. Chcemy, by nasi goście utożsamiali ją przede wszystkim z szeroką ofertą wysokiej jakości kaw, przygotowywanych przez profesjonalistów i przy użyciu wysokiej jakości sprzętu. Do smaku i jakości kawy McCafé przekonało się już wielu gości McDonald’s. Chcemy zachęcić do spróbowania jej także te osoby, które do tej pory nie korzystały z naszych usług, a cenią sobie wyjątkowy smak i wysokiej jakości kawę. – mówi Katarzyna Zyzało, specjalistka w zespole McDonald’s Polska odpowiedzialna za rozwój oferty McCafé, Mistrzyni Polski Baristów 2012 i 2014.

Koncepcja McCafé zrodziła się w Australii w latach 90. Od tego czasu zaadoptowało ją i rozwinęło szereg sieci McDonald’s z wielu krajów. W Polsce pierwsze McCafé zostało otwarte w Poznaniu siedem lat temu.

Kampanię wspierają szeroko zakrojone działania promocyjne. Za kreację i produkcję odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Działania w zakresie zintegrowanej komunikacji w mediach społecznościowych przygotowane i prowadzone są przez agencję DDB&tribal oraz 24/7Communication, natomiast nową stronę McCafé przygotowała Agencja GONG. Zapraszamy na http://mccafe.mcdonalds.pl/

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF