„MaxxiMUM możliwości” to hasło wiosennej odsłony kampanii robotów kuchennych marki Bosch. Działania akcji, która potrwa od 6.03 do 06.05.2015 r., skupiają się wokół promocji konsumenckiej, billboardów sponsorskich w TV, obecności reklamowej w prasie i w Internecie, a także działaniach eCommerce.

2015-03-05_171122Zima Wasza, wiosna nasza !

W ramach akcji przewidziana jest kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach premium kulinarnych, kobiecych i life style`owych np.: Elle, Pani, Kukbuk, Usta, Claudia, Olivia, Zwierciadło, Kuchnia i inne. Działania w prasie będą wspierane przez aktywności w Internecie na wp.pl oraz na portalach kulinarnych lifestylowych i porównywarkach cenowych. Ponadto, kampanii będzie towarzyszył konkurs konsumencki. Akcję uzupełnią materiały POS informujące o promocji np. ulotki, naklejki, plakaty. A to jeszcze nie wszystko! Kolejnym działaniem w ramach kampanii jest specjalna promocja konsumencka pod hasłem „Robot Bosch”. Co należy zrobić, aby dołączyć do wiosennej zabawy marki Bosch? To proste, wystarczy kupić robot kuchenny z linii MUMXL lub MUM5, zarejestrować zakup i odebrać wiosenny zestaw akcesoriów TastyMoments 5w1 m.in. z funkcją: blendera, młynka i rozdrabniacza. Tak wyposażeni będziemy gotowi na kulinarny, wiosenny zawrót głowy.

Modele objęte promocją „Roboty Bosch”:

MUMXL40G

MUMXL20C

MUMXL10T

oraz

MUM55761

MUM57860

MUM56Z40

MUM54251

MUM54240

MUM54920

MUM54720

MUM54420

MUM52131

MUM52120

Materiały POS przygotowała Agencja 3m.

Za zakup mediów odpowiadała Agencja Insignia.

Więcej informacji o kampanii dostępnych jest na stronie: www.bosch-home.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF