4 listopada, pod hasłem „Lekko tak”, wystartowała nowa, ogólnopolska kampania telewizyjna należącej do Nestlé marki PRINCESSA. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.

Komunikacja w telewizji jest kolejnym etapem wspierającym relaunch marki, który w połowie roku objął zmianę opakowania.

Spot jest skierowany do młodych kobiet, które mają duży apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. Taka jest bohaterka filmu – pełna pasji malarka, dla której chwila z pysznym i delikatnym wafelkiem PRINCESSA jest niezwykłą przyjemnością i chwilą inspiracji – mówi Joanna Piórko, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska. Kampania nawiązuje do jednego z najsilniejszych atrybutów marki PRINCESSA, czyli do lekkości oraz podkreśla pyszny smak wafelka.

image005

Przez cały okres trwania kampanii telewizyjnej emitowany będzie nowy, 30-sekundowy spot, w którego realizację zostali zaangażowani światowej klasy specjaliści. Kampania swoim zasięgiem obejmie najpopularniejsze stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN) oraz kanały tematyczne (At Media, Polsat, TVN) docierające do grupy docelowej marki. W celu wzmocnienia komunikacji spot emitowany jest również na platformie VOD.

Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję JWT Sp. z o.o., za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF