Niemal 11 lat temu Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczynali budowanie marki Grycan-Lody od pokoleń od lodziarni przy ulicy Puławskiej. Podczas gdy sieć Lodziarni Firmowych dziś liczy już blisko 130 lokali, marka Grycan ̶ Lody od pokoleń może się także poszczycić pozycją lidera na rynku lodów familijnych, dzięki doskonałej znajomości potrzeb konsumenta oraz skutecznej strategii budowania swojego portfolio.

GRYCAN A4 infografika 2015 okPierwsze opakowania lodów sygnowanych nazwiskiem Elżbiety i Zbigniewa Grycanów trafiły na półki sklepowe w 2004 roku. Od tej pory wartość rynkowa oferty detalicznej systematycznie rośnie, osiągając w 2014 roku rekordowy poziom.  Według badań AC Nielsen (MAT ON 2014) marka Grycan ̶ Lody od pokoleń zdobyła w minionym roku również pozycję lidera całego rynku lodów familijnych (z pominięciem dyskontów), a jej wartościowe udziały rynkowe wyniosły 22,6%. 

JAKOŚĆ I PRESTIŻ

Najnowsze rezultaty biznesowych analiz rynku są potwierdzeniem skuteczności naszych działań oraz właściwego kierunku rozwoju. Równie ważnym wskaźnikiem jest dla nas każdy pojedynczy dowód uznania ze strony konsumentów oraz rosnące zaufanie do naszych produktów.  Tym bardziej cieszą więc doskonałe wyniki marki Grycan ̶ Lody od pokoleń w rankingu „Marki polskie” dziennika „Rzeczpospolita”, w którym w kategorii „Słodycze i lody” zajęliśmy drugie miejsce pod względem prestiżu i postrzeganej jakości. To dla nas duże wyróżnienie, ponieważ to właśnie wierność dewizie „Jakość, jakość i jeszcze raz jakość” jest dla nas zarówno motorem wzrostu, jak i kluczem do serc konsumentów ̶ mówi Zbigniew Grycan, właściciel marki Grycan ̶  Lody od pokoleń.

W ofercie marki Grycan ̶ Lody od pokoleń znajdują się lody w opakowaniach 900/1100 ml, 500 ml oraz 150 ml (tzw. „Porcyjka z łyżeczką”). Istotnym kryterium wyboru smaków, które trafiają do sprzedaży detalicznej, jest ich poziom sprzedaży w Lodziarniach Firmowych. Do wprowadzonych początkowo lodów tradycyjnych,  systematycznie dołączały kolejne linie: Sorbety z Owoców, linia Dla Koneserów czy Lody Jogurtowe. Najwyższej jakości składniki oraz nieustający rozwój portfolio marki w oparciu o oczekiwania konsumentów to podstawowe elementy budowania oferty detalicznej, czego przykładem jest wprowadzony w tym sezonie nowy smak: Lody Grycan Chrupiący Karmel.

LIDER W KLUCZOWYCH KANAŁACH DYSTRYBUCJI

Lody produkowane przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów dostępne są we wszystkich kluczowych formatach sklepów rynku detalicznego – od wielkopowierzchniowych aż po sklepy osiedlowe. Według badań AC Nielsen – w hipermarketach oraz supermarketach – marka Grycan-Lody od pokoleń zajmuje pozycję lidera pod względem wartościowych udziałów rynkowych w kategorii lodów familijnych.

Lody marki Grycan Lody od pokoleń produkowane są w podwarszawskim zakładzie w Majdanie z wykorzystaniem tradycyjnych receptur, przekazywanych w rodzinach Elżbiety i Zbigniewa Grycanów z pokolenia na pokolenie. Proces produkcji stanowi połączenie rzemieślniczych metod i nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

W portfolio, w ofercie ciągłej i sezonowej, znajduje się już ponad 60 smaków lodów:

  • lody tradycyjne, tworzone na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z dodatkiem siekanej czekolady czy ręcznie krojonych bakalii,
  • lody jogurtowe powstające ze świeżego jogurtu naturalnego,
  • sorbety przygotowywane ze świeżych, ręcznie obieranych i krojonych owoców, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF