W tym roku marka FRISKIES postanowiła odświeżyć portfolio produktów dla psów poprzez zmianę opakowań oraz wprowadzenie konceptu Vitafit. Zmiany są podyktowane chęcią lepszego dopasowania marki i jej produktów do zmieniających się potrzeb konsumentów, a także podkreślenia innowacyjności marki.

fris

Głównym założeniem wprowadzonych zmian jest chęć lepszego dopasowania oferty do zmieniających się potrzeb konsumentów. Właściciele psów nieustannie poszukują pełnowartościowej karmy, która w pełni zaspokoi różne potrzeby ich ulubieńców i będzie wspierać ich zdrowie poprzez odpowiednio dobraną kompozycję składników.

Receptura FRISKIES Vitafit pomaga utrzymać lśniącą sierść i zdrową skórkę Twojego psa, a dodatkowo wspiera zdrowe trawienie oraz błysk w oku – oznakę czujności.

Produkty dla psów z portfolio marki FRISKIES to smaczne karmy z mięsem, połączone z pełnymi ziarnami, witaminami z grupy B oraz kwasami tłuszczonymi Omega 3 i 6.

W portfolio marki FRISKIES dla psów znajdziemy karmę:

  • FRISKIES Balance – formuła zbilansowanego odżywania (opakowania 500 g, 3 kg, 10 kg, 15 kg)
  • FRISKIES Active – dla psów aktywnych (opakowania 3 kg, 10 kg)
  • FRISKIES Maxi – dla psów ważących powyżej 25 kg (opakowania 10 kg)
  • FRISKIES Junior – dla szczeniąt powyżej 6. miesiąca życia (opakowania 500 g, 3 kg, 8 kg, 15 kg)
  • FRISKIES MINI MENU z wołowiną dla psów ważących poniżej 10 kg (opakowanie 1,5 kg)
  • FRISKIES MINI MENU z kurczakiem i dodatkiem warzyw dla psów ważących poniżej 10 kg (opakowanie 1,5 kg)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF