Marka FELIX znów zaskakuje! Właśnie wprowadziła na rynek nowe przekąski dla kotów FELIX Crispies – pyszne i bardzo chrupiące w trzech wyśmienitych smakach. Ponadto w ofercie marki FELIX dostępna jest nowa linia mokrej karmy FELIX Sensations. Wprowadzeniu obu nowości towarzyszy kampania telewizyjna i wielka, psotna akcja samplingowa, która będzie miała miejsce w największych miastach Polski.

Przekąski FELIX Crispies wyróżnia niezwykła chrupkość uzyskana za pomocą specjalnej metody produkcji. Dostępne są w trzech wariantach: o smaku wołowiny i kurczaka, łososia i pstrąga oraz mięsa i warzyw. Zawierają cenne białko, witaminy i kwasy tłuszczowe Omega 6, by Twój kot był zdrowy i szczęśliwy. To pyszne i zdrowe przekąski, którymi rozpieścisz, nagrodzisz swojego ulubieńca i sprawisz mu dużo radości.

20

FELIX oferuje również nową linię mokrej karmy dla kotów FELIX Sensations w wygodnych, jednoporcjowych saszetkach. To wyśmienite mięsne kawałki zatopione w aromatycznych galaretkach, które pobudzą wszystkie zmysły kotów. Dostępne są aż w pięciu smakach, więc każdy kot będzie miał swój ulubiony!

Aby przekonać się, że Twój ulubieniec nie będzie mógł się oprzeć nowościom FELIX, weź udział w akcji samplingowej i odbierz produkt do wypróbowania. Na właścicieli kotów czeka mnóstwo atrakcji, dobrej zabawy i psot w stylu kota FELIXA!

Czekamy na Ciebie w czeterech  miastach Polski w następujących terminach:

  1. W Galerii Łódzkiej w Łodzi – 18-19.10.2014
  2. W Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu – 25-26.10.2014
  3. W Galerii Bałtyckiej w Gdańsku – 25-26.10.2014
  4. W CH Wola Park w Warszawie – 8-9.11.2014

Wsparciem dla marki FELIX jest również kampania telewizyjna, która wystartowała 6.10.2014 r. i swoim zasięgiem obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN) oraz kanały tematyczne dopasowane do grupy docelowej marki. W celu wzmocnienia komunikacji spot emitowany jest również na platformach VOD oraz w sieci kin Cinema City. Zaplanowano również samplingi w sklepach, podczas których zostanie rozdanych ok. 10 000 saszetek z karmą.

Za przygotowanie akcji samplingowej odpowiada agencja OKIA część Grupy V&P. Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja McCANN Worldgroup, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Rekomendowana cena detaliczna przekąsek FELIX Crispies to ok. 4,50 zł

Rekomendowana cena detaliczna saszetki karmy FELIX Sensations 100g to ok. 1,99 zł

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF