Humor, zaskakujący scenariusz wydarzeń, pozytywne emocje i unikalny, włoski klimat – to  wyróżniki najnowszej kampanii Malmy. Do tej pory marka zaskakiwała konsumentów przede wszystkim doskonałym smakiem i najwyższą jakością makaronów. Tym razem – zaskakuje akcją, jakiej jeszcze nie było…

Klientka i MalmaAlejka sklepowa, półka z makaronami, dzień jak co dzień. Klienci robią zakupy. Jeden z nich sięga po paczkę makaronu Malma. Jest to impuls „uruchamiający” szereg wydarzeń w alejce.Rozbrzmiewa włoska melodia. Pojawia się grajek. Wzdłuż półek opadają rolety, które w ułamku sekundy przenoszą wszystkich w unikalną scenerię włoskich uliczek i urokliwych kamienic. Kelner przynosi stolik i krzesło dla klienta. Pojawia się stragan z owocami prowadzony przez handlarza. Na skuterze przyjeżdża para. Alejką przebiegają dzieciaki kopiące piłkę. Wszystkie te elementy budują niepowtarzalny klimat i dynamikę. Nie sposób przejść obojętnie obok włoskiego świata Malmy.

Kampania jest obecna w serwisach YouTube oraz VOD.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z akcji, w której Malma zaskoczyła klientów:

Data rozpoczęcia kampanii: 01.09.2014 r.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Grupa 3
Dom Mediowy: Mindshare

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF