Najnowszy spot promujący markę to podróż do słonecznej Italii w wyjątkowym celu. Wybraliśmy się z Malmą do ojczyzny makaronów, by ocenili ją Włosi – najwięksi znawcy kuchni makaronowej. Początkowo sceptyczni mieszkańcy miasteczka szybko pokochali nasz makaron, co okazali przez,  doskonale znany we włoskiej kulturze, gest – squisito, czyli znakomity.

Tego symbolicznego gestu Włosi często używają, kiedy chcą wyrazić najwyższą pochwałę dla szefa kuchni. Okazało się, że na aprobatę w prawdziwie włoskim wydaniu zasłużyła również Malma, która dzięki swojej najwyższej jakości bez wątpienia spełni wymagania każdego, nawet najbardziej wymagającego, miłośnika kuchni makaronowej. Do produkcji makaronów Malma wykorzystywana jest specjalna odmiana pszenicy twardej – Amber Durum, pochodząca z Ameryki Północnej. Oprócz wszystkich właściwości charakterystycznych dla pszenicy twardej, Amber Durum cechuje się wysoką szklistością ziaren oraz unikalną, bursztynową barwą. Te cechy wpływają na najwyższą jakość dań makaronowych, przygotowywanych z makaronów Malma – dedykowanych do pysznej, włoskiej kuchni, znanej i cenionej na całym  świecie.

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych, w serwisach VOD oraz You Tube.

Zapraszamy do obejrzenia najbardziej włoskiej reklamy na polskim rynku:

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF