Dziś, 21 kwietnia br. ukazało się majowe wydanie miesięcznika „Kuchnia” z dodatkiem specjalnym „Grill”. Czytelniczy znajdą w nim ponad 80 przepisów na grillowane dania z całego świata, a także porady dotyczące sposobów i akcesoriów do grillowania.

1Dodatkiem „Grill” redakcja „Kuchni” rozpoczęła sezon na majówkowe pieczenie na ruszcie. W wydaniu znalazły się przepisy na m.in. hiszpańskie krewetki w boczku, żeberka w węgierskiej papryce, tajskie szaszłyki z kurczaka, a także sposoby na klasyczne burgery z boczkiem, kaszankę pieczoną i karkówkę ze śliwkami. Czytelnicy dowiedzą się też, jakie trunki smakują najlepiej z grillowanymi smakołykami, jak wybrać porządny sprzęt, dobry węgiel i praktyczne narzędzia do grillowania. Słynna podróżniczka Elżbieta Dzikowska opowiada o tym, dlaczego grillowanie jest najpopularniejszym sposobem przygotowania potraw w Ameryce Południowej.

Natomiast majowa „Kuchnia” inauguruje sezon piknikowy i zachęca do smakowania potraw w plenerze. Proponuje czytelnikom również oryginalne libańskie przepisy na hummus, sposoby na przygotowanie kalarepy oraz opowieść o crème brûlée. Redaktorzy magazynu opisują kulinarną podróż do Bośni i Hercegowiny, polecają restauracje, bary i kawiarnie, które warto odwiedzić oraz przepytują Marię Przybyszewską o to, jak się pracuje w kopenhaskiej Nomie.

Magazyn „Kuchnia” dostępny jest również w wersji cyfrowej, poszerzonej o dodatkowe galerie zdjęć, animacje, filmy instruktażowe (m.in. jak przygotować hummus, kokosową bitą śmietanę czy truskawki z kruszonką). W wydaniu znalazł się również film z pikniku nad Wisłą.

Magazyn w tej wersji jest do kupienia w Google Play, App Store, Samsung Galaxy Apps i Windows Store.

Specjalny dodatek „Grill” ukazał się w poręcznym formacie 175×230 mm.

Cena „Kuchni” z dodatkiem to 12,99 zł.

Majowy numer miesięcznika „Kuchnia” jest promowany: w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, czasopisma Agory), w Internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz w stacjach radiowych (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio TOK FM). Projekt kampanii i planowanie mediów przygotował dział marketingu Pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF