Ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca edycję limitowaną syropów Łowicz (Agros-Nova) potrwa 2 miesiące: od czerwca do lipca.

Głównym medium kampanii będzie telewizja. Informacje o orzeźwiających syropach Łowicz idealnych na lato pojawią się w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych.

6

Potencjalni konsumenci będą mogli zobaczyć 8-sekundowe billboardy sponsorskie promujące bohatera tegorocznej edycji – unikalny i wyjątkowo orzeźwiający syrop o smaku ogórka i mięty. Reklamy będą emitowane przy m.in. prognozie pogody, popularnych serialach, hitach filmowych czy programach rozrywkowych.

1Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą reklamy w najpopularniejszych portalach internetowych oraz w środkach komunikacji miejskiej w 8 największych polskich miastach. W trakcie kampanii w największych miastach i w najczęściej odwiedzanych kurortach w pasie nadmorskim oraz w wybranych sieciach handlowych odbywać się będą degustacje dla konsumentów. 

Syropy z edycji limitowanej na wiosnę i lato dostępne są w ofercie marki Łowicz od kwietnia. Wprowadzenie syropów w unikalnych, orzeźwiających smakach, idealnych na lato to szansa na zainteresowanie konsumentów syropami także poza tradycyjnym (zimowym) sezonem i pobudzenie całej kategorii, która może być świetną alternatywą dla gotowych napojów.

Kreację przygotował Brandplace, za plan mediowy odpowiada Mediacom oraz Agros-Nova, etykiety – agencja Cztery Czwarte.

Edycja limitowana syropów Łowicz na wiosnę i lato:

– Limonka Cytryna

– Rabarbar Mirabelka

– Ogórek Mięta NOWOŚĆ

Cena: 4,2 zł

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF