Marka BOLS wprowadza na rynek specjalną edycję wódki. Produkt związany jest z osiągnięciem przez markę pełnoletności i obchodami 18-tych urodzin.

Ponad 50 basenów olimpijskich potrzebne byłoby aby zmieścić objętość wódki BOLS sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce. Ta czołowa marka premium wśród polskich wódek pojawi się w marcu na sklepowych półkach w specjalnych, przyciągających wzrok opakowaniach.

 

Urodzinowa edycja wódki BOLS dostępna będzie na rynku w unikalnych, stylizowanych na szronione, butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu przypominają o odpowiedniej temperaturze jego serwowania, pozwalającej wydobyć najlepszy smak.

Do każdej butelki dołączony jest również Certyfikat Najwyższej Jakości przybliżający historię marki oraz odsłaniający tajniki łagodnego smaku wódki BOLS.

„BOLS jest najbardziej znaną marką wódki w Polsce. Z okazji jej 18. urodzin chcieliśmy więc pokazać naszym konsumentom, że mimo długiej tradycji pozostajemy marką innowacyjną, która stara się stale rozwijać. W naszej historii kilkukrotnie odświeżaliśmy wygląd butelek oraz stale udoskonalaliśmy recepturę, dzięki czemu dziś wódka BOLS może poszczycić się nowoczesnym designem oraz najwyższą, przekraczającą unijne normy, jakością.” – mówi Anna Lasek, Kierownik Marki BOLS.

BOLS ma 26% udziałów w segmencie wódek premium w Polsce, zajmując pozycję lidera tego segmentu od ponad 10 lat. W 2011 roku marka sprzedała ponad 8 milionów litrów wódki, czyli ok. 15 litrów na minutę.

Limitowana edycja wódki BOLS dostępna będzie w handlu tradycyjnym i nowoczesnym od marca, w cenie ok. 22 zł. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w prasie handlowej, materiały POS oraz działania na Facebooku.

W ramach urodzinowej serii wyprodukowanych zostanie pół miliona butelek.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF