Czeka Cię wzmożony wysiłek fizyczny lub umysłowy? Pragnienie ugasisz dzięki orzeźwiającemu smakowi napoju energetyzującego. Sięgnij po burn BLUE REFRESH, który dostępny jest teraz w puszce o pojemności 250 ml.

burn BLUE REFRESH kv 1Segment smakowych napojów energetyzujących w Polsce rośnie bardzo dynamicznie. W roku 2013 osiągnął 12% udziału w całej kategorii. Ponad   67% całkowitej wartości sprzedaży napojów tego typu przypada na puszki 250 ml.*

Właśnie w opakowaniu o tej pojemności od maja 2014 roku na rynku dostępny jest jeden z produktów z portfolio marki burn – burn BLUE REFRESH. Wprowadzenie na rynek puszki jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy poszukują napoju energetyzującego o orzeźwiającym  smaku w poręcznym opakowaniu.

„burn BLUE REFRESH to nasza propozycja dla wszystkich tych, którzy w czasie wzmożonego wysiłku fizycznego lub umysłowego szukają orzeźwiającego produktu, który pomoże ugasić pragnienie. Zwłaszcza w gorące letnie dni. Wprowadzenie do oferty burn BLUE REFRESH w puszce umacnia naszą pozycję jako marki innowacyjnej. Umożliwiamy naszym konsumentom wybór zależny jedynie od ich potrzeb, indywidualnych preferencji czy różnorodnych okazji”mówi Szymon Fałkowski, Kierownik Marki Cappy i Burn w firmie Coca Cola Poland Services.

KWinkowska1Dystrybucja napoju burn BLUE REFRESHw nowym opakowaniu obejmie zarówno handel tradycyjny, jak i wybrane sieci handlowe oraz stacje benzynowe. Towarzyszyć jej będzie kampania promocyjna w punktach sprzedaży oraz mediach, prowadzona przy współpracy z zawodnikami teamu burn m.in. mistrzynią świata w kitesurfingu z 2012 roku Karoliną Winkowską.

Polka, która ma za sobą bardzo udany początek nowego sezonu, jest na dobrej drodze, by także tym razem sięgnąć po tytuł mistrzowski. Zwyciężyła w trzech z czterech rozegranych w tym roku zawodach Pucharu Świata PKRA World Tour. W międzyczasie stanęła również na najwyższym miejscu podium pierwszych zawodów z cyklu Pucharu Polski.

Więcej informacji na temat burn BLUE REFRESH oraz teamu burn znaleźć można na stronach:

https://www.facebook.com/burn

https://twitter.com/burn

http://instagram.com/burn_energy

 

*źródło: Nielsen 2013

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF