Mango, wanilia z truskawką, banan – w rytm lekkich, owocowych smaków wiosna zawitała do kawiarni COSTA i coffeeheaven. Pod hasłem „Łap miłe chwile” zaplanowano wiele ciekawych propozycji na spędzenie nadchodzących wiosennych dni w kawiarniach, m.in. nowe smaki kaw, belgijska czekolada premium do picia oraz wiele kuszących propozycji słodkich i słonych do przekąszenia. A do tego czeka na nas świergot ptaków, krokusy i… nasionka..

Kawy coffeeheaven na wiosnęKażdy już wyczekuje wiosny – energii, endorfin, wyjątkowych chwil, jakie z sobą niesie. Równie ciepło o wiośnie pomyślano w kawiarniach COSTA i coffeeheaven. W ramach najnowszej kampanii Goście kawiarni będą delektować się nie tylko kawowymi nowościami, choć te będą wiodącymi bohaterami wiosny. Mangoccino, niekwestionowany hit od kliku sezonów, powróci, by wprowadzić nas w klimat egzotycznego szaleństwa smaków. Orzeźwiające mango i mleczna słodka pianka są gwarancją słońca nawet w pochmurny dzień. Viva Vanilla to klasyczny duet wanilii i truskawki w lekkiej odsłonie, doskonała propozycja dla wszystkich dbających o linię. Ta kawowa gwiazda powstaje na bazie odtłuszczonego mleka, ma dodatek bezcukrowych syropów, a wykończona jest aromatycznymi truskawkami. I ma jedynie 36 kcal w 100 ml! Banalatte zaskoczy smakoszy radosnym, energetycznym połączeniem czekolady i chrupiącej posypki bananowej, która pobudzi wszystkie zmysły. Uzupełnieniem wiosennej oferty jest klasyczna, gęsta i aksamitna belgijska czekolada. Oprócz nowych propozycji napojów, na Gości kawiarni czekają wiosenne wrapy, sycące kanapki, orzeźwiający deser lodowy z porzeczką i crunchy cookie czy  nowe cytrynowo-malinowo-bezowe słodkości. Nie mogło również zabraknąć propozycji dla dbających o linię – zadba o to sernik light z owocami, który zawiera jedynie 5% tłuszczu w 100g!

Od początku kampanii zapanuje w kawiarniach iście wiosenna aura.

W wybranych kawiarniach Gości zaskoczą donice z  pięknymi krokusami, za to śpiew ptaków pomoże się zrelaksować już od wejścia.  By cieszyć się wiosną również w domu, bariści w dniu startu kampanii obdarują Gości nasionkami kwiatów! Klienci będą mogli zostać ogrodnikami i samodzielnie wyhodować maleńką roślinkę – słonecznik, niezapominajkę, miętę, bazylię lub lawendę. Wszak na wiosnę wszystko budzi się do życia!

To nie koniec atrakcji. W trakcie kampanii w kawiarniach odbędą się cykliczne celebracje specjalnych okazji, np. Dzień Kobiet, Początek Wiosny,  Prima Aprilis, czy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Zaplanowano również atrakcyjne akcje promocyjne, w tym limitowaną edycję karty stempelkowej z wyjątkowymi nagrodami.

Ceny kaw w kampanii wiosennej to 13,90zł (mała), 14,90zł (średnia) i 15,90zł (duża), a czekoladę belgijską można dostać za 12,90zł.

Kampania wystartowała 5 marca i zakończy się 13 maja 2014 roku.

Więcej informacji na www.costacoffee.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF