W tym roku Drwal z McDonald’s rąbie głód zgodnie z kanonami obowiązującej mody i urody męskiej. Efekt jest piorunujący, a najlepiej wiedzą o tym fani kultowej Kanapki Drwala w McDonald’s, którzy pod jej wpływem zaczęli zapuszczać brodę i nosić kraciaste koszule.

DrwalBoom na „drwaloseksualnych” zawitał do Polski na dobre. Kultowa kanapka z McDonald’s sprawia, że mężczyźni mogą czerpać z niej jeszcze więcej siły i energii na zimowe dni, nie tylko w puszczy, ale także w miejskiej dżungli czy w podróży. Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni dzielą się na tych bardziej macho i delikatniejszych. Jedni są łagodnymi, sympatycznymi, kochającymi naturę i siedzenie przy ognisku mężczyznami, natomiast inni to leśni twardziele, pogromcy wilków i niedźwiedzi.

Dlatego nie bez powodu Kanapka Drwala pojawiła się w dwóch odsłonach. Wersja klasyczna to  serowo-bekonowa bułka, placek serowy w złocistej panierce, duży kawałek 100% polskiej wołowiny, dwa plastry chrupiącego bekonu, a do tego prażona cebulka i aromatyczny sos z przyprawami – to za tymi składnikami tęsknili fani sycących burgerów. Pikantna kanapka to placek serowy, soczysta wołowina, prażona cebulka i serowo-bekonowa bułka, podkreślone ostrym sosem i papryczkami jalapeno.

Drwalom w tegorocznej promocji towarzyszą doskonale znane Zakręcone Frytki i Chrupserki – mała przekąska dla fanów chrupiącego camembertu z sosem żurawinowym podkreślającym jego kremowy smak.

 

Więcej na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
i www.mcdonalds.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF