Właśnie dziś, 11 lutego, w restauracjach McDonald’s pojawiła się nowa promocja. Do kultowego McRoyala® dołączyły dwie kolejne królewskie kanapki – McRoyal podwójny oraz McRoyal z bekonem i prażoną cebulą a także frytki Krixx z sosem śmietanowym.

mcroyal1bMcRoyal to jedna z klasycznych pozycji w ofercie McDonald’s. Jej wyróżnikiem jest większy niż w innych kanapkach krążek wołowiny o wadze ćwierci funta, stąd kanapka ta znana jest także jako ćwierćfunciak (ang. Quarter Pounder)

McRoyal Podwójny będzie zatem gratką dla miłośników solidnych porcji mięsa. Klasyczna wersja kanapki McRoyal została bowiem wzbogacona o dodatkową wołowinę. Reszta pozostaje bez zmian – chrupiąca bułka, dwa plastry sera cheddar, pikle, świeża cebulą, ketchup i musztarda.

Z kolei druga nowość w menu – McRoyal z bekonem i prażoną cebulą to połączenie wyśmienitej wołowiny z chrupiącymi plastrami bekonu oraz aromatyczną prażoną cebulą. Całość podawana jest z  dwoma plastrami sera cheddar, piklami, ketchupem i musztardą.

W promocyjnym menu –zadebiutowały też frytki Krixx z sosem śmietanowym w kształcie podłużnych krzyżyków. Frytki Krixx, złociste i pysznie chrupiące, dostępne są osobno lub w każdym McZestawie Powiększonym zamiast dużych frytek lub sałatki.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję nowych kanapek na Facebooku.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
i www.mcdonalds.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF