W poniedziałek, 11 listopada br. zakończył się emocjonujący, pierwszy etap konkursu „Seven Ways to Sin by BLACK”. Przez miesiąc za pomocą dedykowanej aplikacji na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku swoje zgłoszenia do udziału w ekskluzywnej sesji zdjęciowej nadesłało ponad trzy tysiące kandydatek! 20 najbardziej zmysłowych dziewczyn, które w głosowaniu internautów zdobyło największą liczbę głosów, już wkrótce będzie miało szansę wziąć udział w sesji zdjęciowej do limitowanej edycji kalendarza BLACK Energy 2014.

BLACK_seven ways to sinSpośród 3133 uczestniczek konkursu „Seven Ways to Sin by BLACK” internauci wyłonili 20 zjawiskowych i odważnych dziewczyn, które zakwalifikowały się do ścisłego finału. Podczas castingu Komisja Konkursu wybierze 6 laureatek i nagrodzi je nie tylko profesjonalną sesją fotograficzną do ekskluzywnego kalendarza marki BLACK, ale również – voucherem na kwotę 300 euro, biletem lotniczym na trasie Warszawa – Barcelona – Warszawa oraz miesięcznym członkostwem w klubie fitness Pure Jatomi.

Najwięcej głosów w pierwszym etapie konkursu zdobyła Kasia Ciemielewska, której zdjęcie zostało najwyżej ocenione, zyskując aż 1 047 głosów internautów. – Udział w konkursie BLACK to niesamowite przeżycie. Same pozytywne emocje. Fakt, że w głosowaniu internautów udało mi się pokonać tysiące pięknych Polek, jest dla mnie ogromnym powodem do dumy. Myślę, że udział
w profesjonalnej sesji zdjęciowej do tak prestiżowego projektu to marzenie wielu kobiet i fantastyczna przygoda, która otwiera przede mną wiele nowych możliwości
– powiedziała zwyciężczyni pierwszego etapu konkursu marki BLACK.

Podczas I etapu konkursu fanpage Black Energy Drink na Facebooku zanotował 93 proc. wzrost liczby użytkowników, przekraczając 159 tysięcy fanów! Co niezwykle interesujące, ponad połowę fanów BLACK Energy stanowią kobiety. Konkurs wspierany był nowym 10-sekundowym spotem reklamowym BLACK TYSON & SEXY LADIES MOVIE, OFFICIAL VIDEO 2013, emitowanym na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Na kanale marki w serwisie YouTube już w pierwszym tygodniu od premiery osiągnął ponad 1 mln odsłon!

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF