Segafredo Zanetti Poland wprowadziła na rynek detaliczny większe, a przez to bardziej ekonomiczne, opakowania kaw ziarnistych Intermezzo i Espresso Casa. Kilogramowe paczki dostępne są w sklepach  sieci Makro, która jest obecnie jedynym dystrybutorem nowych opakowań kawy.

 

Intermezzo i Espresso Casa tworzone są na bazie mieszanek najlepszych ziaren Arabiki oraz Robusty, które zapewniają wysokiej jakości smak i aromat.  Co je więc różni? Espresso Casa jest mocniej palona i ma większą, od średnio palonej Intermezzo, zawartość kofeiny. Obie jednak doskonale nadają się na klasyczne włoskie espresso, ożywiają zmysły i pobudzają do działania.

– Zdecydowaliśmy się wprowadzić nasze produkty do sklepów Makro, aby ułatwić klientom ich zakup – mówi Mirosław Klinowski, Dyrektor Handlowy firmy Segafredo Zanetti – Oprócz jakości, firma gwarantuje również cenę adekwatną do marki kawy.

Kawy Segafredo Zanetti są wyrobami najwyższej półki, a ich atutem jest powtarzalność składu mieszanek i  ich smaku. Każdy, kto choć raz delektował się którąś z nich, może być pewny, że każda kolejna filiżanka dostarczy jego podniebieniu równie miłych wrażeń. Warunkiem jest oczywiście zakup oryginalnego towaru, z pewnego źródła.

– Z naszych obserwacji wynika, że wśród polskich konsumentów wzrasta popularność włoskie go espresso. Coraz częściej pojawia się ono na spotkaniach towarzyskich, jako znak elegancji i wyczucia smaku – dodaje Mirosław Klinowski.

Intermezzo i Espresso Casa to podstawowe produkty detaliczne firmy Segafredo Zanetti, należącej do Massimo Zanetti Beverage Group.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF