Tętniąca muzyką, barwami i karnawałowym szaleństwem Barcelona czeka na zwycięzców najnowszej promocji konsumenckiej marek BLACK & BLOW, realizowanej w sieci sklepów TESCO.

BLACK & BLOW_karnawał_banerJuż od 7 listopada fani napojów energetycznych będą mogli zaprezentować swoją kreatywność
i zawalczyć o niezapomnianą karnawałową przygodę. Zgłoszenia w konkursie marek BLACK i BLOW można nadsyłać do 31 grudnia br.

Tysiące barwnie przebranych osób, kolorowe parady, głośna muzyka, bale maskowe oraz wyjątkowa bitwa
na balony i konfetti koloru pomarańczowego
– La Naranjada, tak prezentuje się Barcelona w okresie karnawałowego szaleństwa. To właśnie przelot
na energetyczną imprezę w stolicy Katalonii jest główną nagrodą w wyjątkowym konkursie marek BLACK
& BLOW. Zwycięzcy konkursu do Barcelony udadzą się
na pokładzie jedynego w swoim rodzaju BLACK JETa
– energetycznego odrzutowca z logo BLACK i podobizną Mike’a Tysona.

W konkursie będzie mogła wziąć udział każda osoba, która w okresie od 7 listopada do 31 grudnia br. zakupi w sieci TESCO napoje BLACK lub BLOW oraz zachowa paragon. Zadaniem będzie przesłanie SMSem krótkiego opisu, uzupełniającego zdanie „Chcę polecieć z BLACK&BLOW do Barcelony, bo…”. Nagrody otrzymają autorzy najbardziej nieszablonowych i przykuwających uwagę uzasadnień.

Szalona karnawałowa zabawa w środku zimy jest marzeniem wielu osób. Specjalnie dla nich,
we współpracy z siecią TESCO, przygotowaliśmy wyjątkową akcję, w której wygrać można zaproszenie na gorący karnawał z BLACK & BLOW w słonecznej Barcelonie. Tylko u nas do zdobycia jest podróż, która przeniesie zwycięzców w świat energetycznych imprez – pełen kolorów, dobrej muzyki
i niezapomnianej zabawy  
– mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF