Ruszyła multimedialna kampania promującą czwarty przegląd filmów kulinarnych kuchnia+ food film fest, który odbędzie się w dniach 26-28 października w trzech miastach jednocześnie: w Warszawie, Poznaniu i Gdyni.

Kampania reklamowa wykorzystująca telewizję, kina, prasę, outdoor i internet potrwa do końca października.

Bazą promocji jest kampania outdoorowa, która obejmie citilighty, plakaty oraz reklamy w środkach komunikacji publicznej w Warszawie, Poznaniu i w Gdyni. Zwiastun przeglądu pojawi się w kanałach telewizyjnych spółki CANAL+ Cyfrowy oraz kinach festiwalowych. Kampanię ATL wspierają działania PR w mediach tradycyjnych i internecie, w tym na profilu kuchni+ na facebooku.

Tegoroczna edycja imprezy intensywnie promowana jest na antenie kuchni+. Widzowie przez cały październik mogą oglądać filmy pokazywane na przeglądzie w ubiegłych latach, m.in. „Film o piwie”, „Historię zażartego Pete’a” czy „Ostatnią wieczerzę”.

Motywem przewodnim koncepcji kreatywnej kuchnia+ food film fest przygotowanej przez dział Kreacji CANAL+ Cyfrowy są trzy key visuale promujące hitowe filmy kolejnych dni imprezy. Za promocję wydarzenia w social mediach odpowiada agencja Think Kong. Kampanię koordynuje dział marketingu kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowy. Za zakup powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia. Kampania outdoorowa pojawi się w przeważającej mierze na nośnikach Clear Channel – patrona medialnego kuchnia+ food film fest.

Podczas tegorocznej edycji kuchnia+ food film fest zostanie zaprezentowanych 15 filmów z Europy, Ameryki Północnej i Azji. Dzięki współpracy z PAH po raz pierwszy w historii przeglądu organizatorzy zaproponują widzom bezpłatny pokaz dokumentu pt. „Spragniony świat”, który porusza problem braku dostępu do wody pitnej. Aż trudno uwierzyć, że w XXI wieku co ósmy mieszkaniec Ziemi cierpi z powodu pragnienia i chorób wywołanych spożywaniem zanieczyszczonej wody! Darmowe seanse odbędą się w Warszawie, Poznaniu i Gdyni w sobotę, 27 października o godzinie 13:00.

Imprezie towarzyszyć będą liczne atrakcje: spotkania z bohaterami i twórcami filmów, poczęstunki dla publiczności, smakowity kiermasz, kulinarne warsztaty dla dzieci, slowfoodowe śniadanie i uroczysta filmowa kolacja, którą przyrządzą najlepsi polscy kucharze znani z anteny kuchni+: Robert Trzópek, Tomasz Jakubiak i Adam Chrząstowski. W tym roku, po raz pierwszy przegląd odbędzie się równolegle w warszawskim kinie Kultura, poznańskiej Muzie oraz w DKF Żyrafa w Gdyni.

Patronami medialnymi 4. kuchnia+ food film fest są: Co Jest Grane, Gazeta Wyborcza, Palce Lizać, Podróże, magazyn Kuchnia, Polska Gotuje, magazyn Smak, Trendy Art of Living, Food Service, Food & Friends, magazyn Wino, Echo Miasta, Głos Wielkopolski, Radio RMF Classic, Radio Mercury, Radio Gdańsk, Epoznan.pl, NewsGastro.pl, Papaja.pl i Poradnik Restauratora.

Partnerami przeglądu są: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Kino Kultura, Kino Muza, DKF Żyrafa, Slow Food Polska, Skwer, Tomasz Deker, Agencja Rozwoju Gdyni, Gdynia – moje miasto, restauracja COCO, COCO kids, Akademia kulinarna SPOT. to EAT, Stowarzyszenie Filmowców Polskich, teleTOON+, trójmiasto.pl, Museum Cafe, F.Minga, Food for Friends, Manufaktura Czekolady, Cafe Ferber, Tokyo Sushi, Sztuczka, www.befsztyk.pl, www.poznan.pl, Misianka, Mielżyński, Estrada Poznańska, Fort Sokolnickiego, www.afroalko.pl oraz Katmandu.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF