Najnowszy spot reklamowy BLACK w ciągu zaledwie 10 dni od premiery został wyświetlony w internecie ponad milion razy! Popularność najnowszej kampanii marki BLACK Energy potwierdza także ogromne zainteresowanie profilem BLACK na Facebooku – w ciągu ostatniego tygodnia fanpage zanotował 20 proc. wzrost liczby użytkowników, przekraczając 105 tysięcy fanów!

image002 (2)Ogromną popularnością wśród internautów cieszy się realizowany na Facebooku najnowszy konkurs konsumencki, w którym wyłonionych zostanie 6 zjawiskowo pięknych laureatek. W ciągu
10 dni od startu konkursu, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji, do walki o udział w sesji zdjęciowej do ekskluzywnego kalendarza BLACK, zgłosiło się już prawie 2000 dziewczyn z całej Polski. To właśnie ta akcja wspierana jest nowym 10-sekundowym spotem reklamowym, emitowanym
na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Tej jesieni marka BLACK, jako jedyna w kategorii, zaprezentowała premierowe spoty reklamowe. Jest obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce.

Najnowsza ogólnopolska kampania telewizyjna pod hasłem „BACK TO BLACK” z udziałem Mike’a Tysona wystartowała 11 października. Dwa spoty reklamowe (10- i 8-sekundowy) emitowane
są na antenach stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat. Telewidzowie w całym kraju mają szansę obejrzeć emanujące solidną dawką seksapilu i kobiecych kształtów, nieemitowane dotąd, reklamy
z udziałem Mike’a Tysona – ambasadora BLACK Energy Drink. Przed seansami, w multipleksach
w całej Polsce wyświetlany jest 8-sekundowy spot sponsorski, a w Halloween podczas BLACK NIGHT
– Nocy Grozy i Horrorów, we wszystkich Multikinach w Polsce na fanów mocnych wrażeń czekać będą energetyczne niespodzianki.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF