Jarmuż jest odmianą kapusty. Ma duże kędzierzawe liście, które w zależności od gatunku mogą być zielone lub fioletowe. To cenne warzywo można jeść na surowo, dodając do sałatek czy surówek, lub też podawać na ciepło (podobnie jak szpinak) – gotowane, smażone i zapiekane. Jarmuż to również ważny składnik koktajli warzywnych lub owocowo-warzywnych.

jarmuż (1)Źródło

– błonnika

– witaminy A

– witaminy K

– witaminy C

– kwasu foliowego

– wapnia

Przykładowe przepisy na jarmuż.

http://www.fitandeasy.pl/artykuly/pokaz-artykul,duszony-jarmuz-z-czosnkiem-i-skorka-z-cytryny

http://www.fitandeasy.pl/artykuly/pokaz-artykul,salatka-z-jarmuzu-z-piersia-kurczaka-i-dressingiem-kolendrowym

http://www.fitandeasy.pl/artykuly/pokaz-artykul,salatka-z-jarmuzu-i-pieczonych-burakow-z-kozim-serem

http://www.fitandeasy.pl/artykuly/pokaz-artykul,makaron-penne-z-sosem-serowym-z-rukola-i-jarmuzem

http://www.fitandeasy.pl/artykuly/pokaz-artykul,stek-z-lososia-na-jarmuzu-duszonym-z-sokiem-pomaranczowym-i-bazylia

Waga: 200g

Sugerowana cena detaliczna  4,99 zł

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF