„Chałwa z Odry” to przykład uwielbianego niezmiennie od 61 lat smaku. Unikalna, tradycyjna receptura pozostaje tajemnicą cukierników, a fakt, że proces wyrabiania odbywa się ręcznie gwarantuje niespotykaną jakość. Nic nie dorównuje oryginalnej „Chałwie z Odry”, co potwierdza jej obecnie 60% i wciąż rosnący udział w rynku chałwy.


Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych „Odra” S.A. z siedzibą w Brzegu wprowadziło do sprzedaży nowe opakowanie „Chałwy z Odry” w zmienionej formie podania o wadze 65 g. Odświeżone opakowanie i idealna wielkość porcji chałwy to ukłon w stronę tych klientów, dla których chałwa jest idealną przekąską.

 

„Chałwa to przyjemność o niepowtarzalnym smaku. Ktoś, kto ją lubi, je ją naprawdę regularnie, dlatego opinia takich klientów to głos ekspertów, z którym należy się liczyć – mówi Agata Lika – szef marketingu Grupy Kapitałowej Otmuchów. Opinie na temat produktów zbierane są podczas degustacji, spotkań, badań rynkowych. Aby zaspokoić gusta różnych klientów „Chałwa z Odry” w nowym opakowaniu i nowej formie podania produkowana jest w trzech smakach waniliowymi, fantazyjnym oraz mleczno – sezamowym. Nowe, zmienione opakowania chałwy wyraźnie pokazują nuty smakowe za pomocą kolorów oraz symboli i ułatwiają tym samym wybór ulubionego batonika. Jest to znaczne unowocześnienie grafik

 

i względem poprzednich opakowań.

 
PWC Odra S.A. w Brzegu jest częścią Grupy Kapitałowej Otmuchów, do której należą także spółki : ZPC Otmuchów S.A., Jedność Sp. z o.o., Otmuchów Marketing Sp. z o.o., Otmuchów Inwestycje Sp. z o.o, oraz Victoria Sweet Sp. z o.o. Grupa jest liczącym się producentem na rynkach: słodyczy, produktów śniadaniowych i słonych przekąsek w Polsce.
Strategia Grupy zakłada m.in. umacnianie marki Odra i pozycji jej wyrobów na rynku cukierniczym. Nakłady inwestycyjne na rozwój i promocję najlepszych produktów, do których należy „Chałwa z Odry”, w tym zmiany wyglądu opakowań, zmiany gramatur oraz inwestycje w nowoczesne technologie, to gwarancja ciągłego rozwoju i sposób potwierdzania najwyższej jakości produkowanych smakołyków. Zarząd Grupy Otmuchów wie, że tradycja zobowiązuje.
„Kamienie milowe” w produkcji Chałwy z Odry PWC „Odra” SA:
 1946 – powstanie firmy PWC Odra
 1951 – uruchomienie produkcji chałwy sezamowej.
 Początek lat 90 – wprowadzenie chałwy w formie batonów.

 

Była to reakcja na zmieniający się wówczas styl życia. Dotychczas chałwa obecna była na rynku tylko w formie bloków pół i jednokilogramowych. Wprowadzenie chałwy w formie batonów okazało się dużym sukcesem. Klienci pokochali tę formę podania i są jej wierni do dziś.
Historia identyfikacji wizualnej PWC Odra:

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF