Białowieski Zdrój rozwija nową kategorię i jako pierwszy na rynku wprowadza wody ziołowe.

Białowieski Zdrój to woda pochodząca z jednego z najczystszych regionów Polski  z Podlasia, z okolic malowniczej Białowieży, z miejsca objętego szczególną ochroną. To czyste, nieskażone ludzką ręką miejsce, jest również idealnym obszarem dla rozwoju polskich ziół.

Po raz pierwszy na polskim rynku wprowadzone zostaną wody ziołowe.  Z uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny produkt z obszaru wód smakowych. Pod marką Białowieski Zdrój dostępne będą wody o smaku rumianku oraz melisy – dwóch najbardziej popularnych polskich ziół.

 

„Dotychczas konsument  miał wyłącznie wybór  owocowych wód smakowych. Nowe smaki – rumianek i melisa – są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska – Smak obu nowości jest delikatny, lekko ziołowy. Tworząc je przyświecała nam idea, że produkt musi być przede wszystkim smaczny.

 

Ziołowa wersja wód Białowieski Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, elegancji i wysokiej jakości.

 

Wody dostępne są w wersji niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój o smaku rumianku i o smaku melisy w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności  0,75l.

 

Wprowadzeniu wody na rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe – większość z nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/jestemwodą oraz strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl. Poza tym przewidziano działania z zakresu ATL oraz social media.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF