Opakowanie inspirowane perłą polskiej architektury – Pałacem Branickich. W środku łagodny, kremowy smak i lekko słodkawy aromat wódki, produkowanej na bazie ziemniaczanego spirytusu. Tak najkrócej można opisać wódkę Palace, która właśnie pojawia się na rynku w nowej, idealnej odsłonie.

PALACE_Render_700ml_A4_RGBBarokowy Pałac Branickich w Białymstoku, nazywany „Wersalem Północy” lub „Wersalem Podlasia”, w czasach swojej świetności słynął z elegancji i prestiżu. Charakter wódki Palace jest dokładnym odzwierciedleniem tych cech.

Kształt jej nowego opakowania nawiązuje do XVII-wiecznych, pałacowych kolumn. Minimalistyczny design etykiety, prezentuje charakterystyczną bryłę Pałacu Branickich. Zarówno na butelce jak i na zmienionej, niebiesko-srebrnej nakrętce, widnieje data 1697. Jest to rok, w którym Hetman Branicki ukończył budowę swojej rezydencji. Najbardziej wymagający konsumenci docenią również samą zawartość nowego opakowania. Kryje ono idealny smak wódki Palace, z lekką słodyczą i aromatem, osiąganymi dzięki zastosowaniu w produkcji spirytusu ziemniaczanego najwyższej próby czystości.

„Wprowadzając nową odsłonę wódki Palace na rynek wpisujemy się w obserwowany od pewnego czasu trend premiumizacji, charakteryzujący się są najwyższą jakością, prestiżem, a także unikalnością, która charakteryzuje wódki ziemniaczane. Jesteśmy pewni, że konsumenci docenią smak i nowe, eleganckie opakowanie tej wódki.” – mówi Maciej Kwaśniewski, Brand Manager marek premium.

Wprowadzenie na rynek wódki Palace wspierane będzie materiałami POS w sklepach oraz specjalnymi zawieszkami na butelkach, informującymi o dziedzictwie i historii Pałacu Branickich oraz o spirytusie ziemniaczanym. Kampania dodatkowo wspierana jest działaniami PR oraz komunikacją w prasie handlowej.

Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to 26,99zł za 500ml i 37,99zł za 700ml. Na półkach sklepowych wódka Palace pojawia się w grudniu.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF