Gdy będziemy mieć ochotę na małe co nieco, sięgajmy po naturalne, wartościowe produkty. To właśnie one dostarczą nam składników odżywczych i dodadzą energii do kolejnych działań. Bakalie Siesta to idealna propozycja na szybką przekąskę, która jest nie tylko zdrowa, lecz także przepyszna.

2Żyjemy w pośpiechu, codziennie załatwiając dziesiątki pilnych spraw. Często po prostu brakuje nam czasu na przygotowanie wartościowego drugiego śniadania czy spokojny lunch poza domem. Gdy niespodziewanie dopadnie nas głód, a nie mamy przy sobie nic do zjedzenia, zwykle sięgamy po fast-food, słodkie bułki lub batoniki. Takie nawyki są jednak zgubne zarówno dla zdrowia, jak i figury.

Małe posiłki – wielki efekt

Rola przekąsek często jest bagatelizowana, tymczasem są one paliwem dla naszego organizmu, które utrzymuje prawidłowy poziom cukru we krwi i dostarcza energii niezbędnej do kolejnych działań. Dlatego wartościowe, pełne witamin przekąski, np. bakalie, to świetna alternatywa dla niezdrowego jedzenia i obowiązkowa pozycja w codziennym menu!

Chrupiące i sycące

Propozycje marki Siesta, to pełne wartości odżywczych bakalie, orzechy i ziarna, które smakują wyśmienicie zarówno jako samodzielna przekąska, jak i dodatek do jogurtu, sałatki czy domowych wypieków. Pyszny słonecznik jest bogaty m.in. w błonnik, witaminę E oraz cynk, a także dobroczynne flawonoidy, które obniżają poziom cholesterolu.

Z kolei chrupiące pestki dyni to cudowna przekąska dla miłośników wyrazistych smaków i zdrowego stylu życia. To prawdziwa bomba witaminowa, która zawiera mangan, fosfor, magnez i witaminy z grupy B. Poprawiają przemianę materii, usprawnia pracę mózgu, a przy tym smakują po prostu wybornie (szczególnie prażone)!

Pestki dyni i słonecznika, orzechy (np. laskowe, pistacjowe czy włoskie) czy bakalie (słodkie rodzynki, żurawina) to zdrowe i pyszne przekąski, które zawsze warto mieć w torebce czy plecaku.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF