W tym roku Hochland obchodzi 20-lecie istnienia na polskim rynku. To także rok rekordowej liczby nowości rynkowych w swoim portfolio.

Rok 2014 to dla Hochland w Polsce rekordowa liczba nowości rynkowych, firma wprowadziła ich niemal 20.

Hochland_FRUITW styczniu Hochland Polska wprowadził do sprzedaży nowe sery pleśniowe pod marką Hochland . W marcu premierę rynkową miała nowa linia  Almette fruit  – linia serków Almette w wydaniu owocowym.  W połowie kwietnia do sprzedaży trafił najbardziej popularny i lubiany wariant serowy:bloczek topiony Gouda – nowy smak w rodzinie Hochland. W czerwcu do rodziny serów pleśniowych Valbon dołączyły nowe smaki: Valbon Camembert z morelami i Valbon Brie z suszonymi pomidorami. Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką – to kolejna nowość, która w lipcu uzupełniła dotychczasową ofertę rodziny Hochland Kanapkowy. W sierpniu na rynku pojawiła się kolejna nowość – Plastry topione Śmietankowe. Na początku września Hochand przedstawił nowy kubek topiony Hochland!

Nowości rynkowe i nowe kategorie to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera.Dlatego Hochland często podejmuje wyzwanie kreowania innowacyjnych segmentów rynkowych,  monitoruje trendy i analizuje oczekiwania konsumentów.

Jako lider brandowego sektora sera Hochland bardzo mocno sta­wia na potrzeby konsumenta i jego oczekiwania. Rynek FMCG w Polsce zmienia się dynamiczne, a najbardziej znacząca jest zmiana oczekiwań konsumenckich. Dlatego chcemy, by marka i oferowane produkty odpowiadały na oczekiwania naszych klientów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager
w Hochland Polska.

Osiągnięcie pozycji lidera w kategorii serów stało się możliwe dzięki jakości, dostępności, innowacyjności, ale również dzięki budowaniu dobrych relacji z konsumentami.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF