Herbata od wieków znana jest ze swoich zdrowotnych właściwości, wyjątkowego smaku oraz intensywnego aromatu, dzięki czemu stanowi alternatywę dla popularnej kawy. Lidl chce sprostać wymaganiom wytrawnych zwolenników herbat i odświeża ich receptury oferując je w intrygujących oraz nieoczywistych połączeniach smakowych. W ofercie znajduje się cała paleta herbacianych smaków najwyżej jakości m.in.: pobudzające Yerba Mate, aromatyczne herbaty ziołowe oraz liściaste.

1Według rankingu Euromonitora i Banku Światowego, Polska znajduje się na czwartym miejscu w Europie pod względem spożycia herbaty[1]. Lidl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferuje wachlarz najróżniejszych herbacianych smaków.

Herbaciany zastrzyk energii

Herbata i napary ziołowe mogą, podobnie jak kawa, działać pobudzająco i zmobilizować do działania nawet w najbardziej pochmurny poranek. Dla miłośników niecodziennych połączeń i orientalnych smaków Lidl przygotował Yerba Mate marki ord Nelson (3,95 zł/34 g/1 opak.), popularny w Ameryce Południowej napar z suszonych liści ostrokrzewu paragwajskiego. Yerba Mate w sklepach Lidl dostępna jest w formie torebek piramidek, stopniowo uwalniających esencję produktu, w czterech intrygujących smakach: grejpfrutowymz suszoną śliwką, mięty i trawy cytrynowej, mandarynki, oraz aloesowym z dodatkiem skórki granatu.

 Owocowy zawrót głowy

Dla miłośników intensywnych, owocowych smaków – Lidl przygotował niezastąpione, orzeźwiające TRIO: herbatę Lord Nelson Rabarbar i Rooibos z dodatkiem skórki cytryny, banana i ananasa oraz herbatę owocową z hibiskusem o smaku truskawki, poziomki i maliny lub czarnej jagody, aronii i jeżyny do wyboru (3,95 zł/opak.). Herbaty owocowe to wspaniała propozycja dla najmłodszych, ponieważ znakomicie smakują zarówno w wersji na ciepło, jak i na zimno.

Królowa wśród herbat

2

W asortymencie stałym Lidla nie mogło zabraknąć herbaty idealnej dla tych, którzy cenią tradycyjny smak tego napoju. W ofercie dostępne są klasyczne herbaty liściaste – które bez wątpienia królują w niejednej kuchni m.in.: Assam, będąca mieszanką herbat czarnych, Earl Grey ze skórką cytryny o smaku bergamotki czy herbaty zielone dostępne w wariancie z ananasem i skórką granatu lub płatkami nagietka (3,49 zł/100 g/1 opak.) – będące idealną propozycją dla tych, którzy lubią delikatny i pobudzający smak teiny. Herbaty te to nie tylko gwarancja smaku, ale i jakości. Herbaty Lord Nelson zapakowane zostały w pudełka z certyfikatem FSC (ang. Forest Stewardship Council). FSC to niezależna, międzynarodowa organizacja promującą rozwój pro-ekologicznych, korzystnych praktyk w zarządzaniu światowymi zasobami leśnymi. Etykieta FSC 100% gwarantuje, że oznaczone nią produkty pochodzą z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Aktualnie FSC jest najbardziej wiarygodnym z istniejących na świecie systemów certyfikujących zasoby leśne.

[1] Dane z 2013 roku: https://www.msp.gov.pl/pl/przeksztalcenia/serwis-gospodarczy/wiadomosci-gospodarcze/28509,Obraz-polskiego-rynku-herbaty.print, data odczytu: 16.09.2016

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF