„Hello”, ciepłe, radosne i wakacyjne pozdrowienie, jest hasłem tegorocznego lata w COSTA i coffeeheaven. Już od 14 maja z okazji letniej kampanii w kawiarniach zaplanowano  wiele atrakcji: czekają na nas nowe smaki kaw, kuszące drinki bezalkoholowe i koktajle jogurtowe, lekkie desery z owocami i…. absolutne, niczym niezmącone poczucie relaksu!

hello drinksCoraz cieplejsze dni i wieczory wręcz „każą” nam spędzać coraz więcej czasu na mieście. Celowo wydłużamy drogę do domu, by skusić się na spacer czy spotkanie ze znajomymi. Rozpiera nas energia związana z wakacyjnymi wyjazdami, czy chociaż ich planowaniem. A od 14 maja pojawią się kolejne powody, by jeszcze bardziej cieszyć się z nadchodzącego lata.

W ramach najnowszej kampanii Goście kawiarni COSTA i coffeeheaven będą delektować się wieloma nowymi propozycjami. Bohaterem pierwszej fazy będzie bez wątpienia powracający hit letniej oferty, Crunchy Cookie, napój kawowy z chrupiącymi ciasteczkami, syropem smakowym i bitą śmietaną. Towarzyszyć mu będzie nowość, Mint Mocha, która zaskoczy smakoszy energetycznym połączeniem kawy, mięty i czekolady. A że pogoda bywa latem kapryśna, obie propozycje dostępne będą zarówno w wersji na zimno, jak i na ciepło!  Uzupełnieniem letniej oferty kawowej będą orzeźwiające napoje owocowe. Na gości czekają znakomite drinki bezalkoholowe, na bazie ginu, sangrii lub tequili oraz świeżo wyciskanego soku. Osoby na diecie ucieszy lekki shake jogurtowy z dodatkiem egzotycznej passiflory.

helloLato to także pyszne desery: kruche babeczki z owocami, malinowo-cytrynowe muffiny oraz rurki z aksamitnym kremem z mascarpone i soczystymi malinami. Nie może również zabraknąć  słodkiej propozycji dla dbających o linię – zadba o to wyśmienity sorbet wiśniowy z jabłkiem i miętą oraz puszysty sernik light z owocami, który zawiera jedynie 5% tłuszczu w 100g!

„W ramach letniej kampanii zaplanowaliśmy wiele niestandardowych akcji. Już w drugiej połowie maja i w czerwcu w centralnych miejscach Warszawy będą pojawiać się wielkie, przestrzenne litery HELLO, przy których stworzymy mini strefę relaksu – będzie można odpocząć na leżakach, skosztować letnich nowości czy upolować promocyjne ulotki. O miejscach naszego pobytu będziemy na bieżąco informować na naszych profilach na Facebooku” – komentuje Joanna Zawada, kierownik ds. promocji centralnych z CHI Polska. Dodatkowo po mieście będzie krążyć mobilna kawiarenka, która dotrze w miejsca, w których wcześniej trudno było dostać dobrą kawę. „A to tylko część atrakcji w ramach  pierwszej fazy kampanii, kolejna faza – rozpoczynająca się w lipcu – przyniesie równie ciekawe propozycje i niespodzianki dla naszych Gości” – dodaje Zawada.

Ceny kaw w kampanii letniej to 13,90zł (mała), 14,90zł (średnia) i 15,90zł (duża), a średni shake jogurtowy i napój bezalkoholowy na bazie sangrii, ginu, lub tequili będzie można dostać za 14,90 zł. Kampania wystartuje 14 maja i zakończy się 1 września 2014 roku.

Więcej informacji na www.costacoffee.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF