Innowacja Dr. Oetkera – Babeczka z kubeczka od września znajdzie się w sklepach i wzbogaci portfolio Słodkiej Chwili – lidera kategorii deserów jednoporcjowych[1]. Teraz w ciągu minuty każdy będzie mógł przygotować dla siebie pyszną, pachnącą Babeczkę z kubeczka.

Do tej pory osoby chcące cieszyć się deserem Słodka Chwila miały do wyboru szeroki wachlarz kisieli, budyni, kaszek i ryżów mlecznych, a także Czokolaadii do picia. Od września, dzięki Babeczce z kubeczka Dr. Oetkera, każdy będzie mógł w minutę przygotować sobie zupełnie nową, słodką przekąskę. Nowa pozycja w portfolio Słodkiej Chwili będzie dostępna w trzech różnych smakach: klasycznie czekoladowym, czekoladowo-orzechowym i czekoladowym z orzeźwiającą nutą pomarańczy.

13

Teraz babeczkę można mieć w ciągu zaledwie minuty dzięki innowacyjnemu przygotowaniu w mikrofalówce. Niewiarygodne, a jednak! Wystarczy wsypać zawartość torebki do filiżanki lub kubka, dodać 4 łyżki mleka lub wody, wymieszać, wstawić na 1 minutę do mikrofalówki
i po chwili można cieszyć się pyszną, pachnącą, czekoladową babeczką. Babeczkę z kubeczka Dr. Oetkera można zjeść na dwa sposoby: albo prosto z kubeczka, albo wyłożyć na talerzyk.

Produkt jest przeznaczony dla osób, które w ciągu dnia pełnego zajęć czy obowiązków chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności. Babeczka z kubeczkabędzie zawsze pod ręką, gdy ma się ochotę na coś słodkiego, umili też odpoczynek przed telewizorem podczas ulubionego filmu czy serialu. Babeczka z kubeczka będzie doskonała również podczas przerwy w pracy lub nauce, a także dostarczy idealną porcję słodkiej energii.

Kampania reklamowa linii Słodka Chwila

We wrześniu rusza również intensywna kampania reklamowa dla kisieli, budyni i kaszek z serii Słodka Chwila. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila, która od prawie 15 lat jest liderem kategorii deserów jednoporcjowych oraz posiada najszerszy ich asortyment na rynku. Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji. Kampania zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej duży wybór kisieli, budyni i kaszek oraz krótszych formatów 15-sekundowych komunikujących dany typ produktu. Emisje będą miały miejsce zarówno w trzech stacjach o szerokim zasięgu (TVN, Polsat oraz Telewizja Polska), a także kanałach tematycznych. Słodką Chwilę wspierać będą działania w internecie, skierowane do młodych odbiorców. Według szacunków firmy reklama za pośrednictwem VOD i YouTube osiągnie ponad 7 mln obejrzeń.

 

[1] udziały wartościowe 52%, Nielsen, MAT JJ 14

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF