Drosed, producent Pasztetu Podlaskiego, ogłasza Gorączkę Złota. To internetowa loteria  dla wielbicieli popularnej marki pasztetów. Zabawa trwa od 11.05. do 21.06.2015 r. Jest podzielona na 3 dwutygodniowe etapy. W każdym z nich na poszukiwaczy złota czekają przedpłacone karty: 5 x 5000 zł, 10 x 1000 zł oraz 120 x 100 zł. Łączna pula nagród to aż 150 000 zł!

Plakat konkursowyKto znajdzie skarb Podlaskiego? Ten, kto zaznaczy punkt najbliższy miejscu, w którym komisja go ukryła. Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest zakup trzech dowolnych pasztetów marki Podlaski i zachowanie paragonu oraz zarejestrowanie się na stronie: www.podlaski.com.pl.

Udział w loterii to dobra okazja, aby poeksperymentować z różnymi smakami Pasztetu Podlaskiego i odkryć swój ulubiony. W ofercie producenta znajdzie się propozycja zarówno dla miłośników klasyki – pasztet drobiowy, jak i dla wielbicieli zdecydowanych smaków: Podlaski z bazylią i kawałkami suszonych pomidorów, pieczarkowy, paprykowy, pomidorowy, z pieprzem i czosnkowy. Co ważne, praktyczne i smaczne produkty, bez których nie wyobrażamy sobie turystycznego wyjazdu, nie zawierają glutaminianu sodu i są w 100% drobiowe!

Loteria o nazwie „Gorączka złota” będzie wspierana kampanią promocyjną w ogólnopolskich stacjach radiowych, serwisach internetowych oraz działaniami w punktach sprzedaży i kampanią PR. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja reklamowa Brandcomm Polska, która odpowiada również za zakup mediów.

Więcej szczegółów na stronie www.podlaski.com.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF