Ponadczasowy design i wyjątkowa jakość produktów – to główne atrybuty marki Gerlach, która od lat gości w polskich domach. Dzięki uznaniu swoich klientów firma otrzymała prestiżowe wyróżnienie Superbrands 2013/2014 oraz Superbrands Created in Poland 2013/2014 i tym samym kontynuuje swoją obecność w gronie ulubionych i docenianych marek wśród Polaków.

7Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 17 lat przyznaje tytuł Superbrands, który jest prestiżowym wyróżnieniem dla działów marketingu, konsekwentnie budujących siłę marki. W tym roku, już po raz ósmy w Polsce, zostały wyłonione najsilniejsze marki konsumenckie na rynku polskim.
W ramach Procesu Certyfikacji Superbrands przeprowadzone zostało badanie konsumenckie na próbie 15 000 osób oraz głosowanie Rady Marek – niezależnego gremium ekspertów marketingu, którzy oceniali wizerunkową siłę marek; dzięki Procesowi Certyfikacji Superbrands wyłoniono najsilniejsze marki w Polsce.

Prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland mógł przypaść jedynie firmom, które narodziły się w Polsce, niezależnie od kraju pochodzenia ich kapitału. Jednak decydujący głos w przyznawaniu wyróżnienia należał do konsumentów. Niezależny instytut badawczy przeprowadził na zlecenie Superbrands badanie konsumenckie na próbie 15 000 osób. Zadanie respondentów polegało na ocenie i wyborze znanych i najchętniej polecanych przez nich samych marek. O zwycięstwie firm decydowała zdobyta nieprzeciętna liczba głosów. W kategorii wyposażenia domu bezkonkurencyjna okazała się marka Gerlach.

Wyróżnienie Superbrands Created in Poland jest dla nas szczególnie istotne nie tylko z powodu prestiżu i międzynarodowej rangi konkursu Superbrands. Najważniejsze w tym wyróżnieniu jest dla nas zaufanie, jakim niezmiennie od wielu lat darzą nas Klienci czego dowodem jest przyznanie tytułu drugi rok z rzędu.

Oba przyznane wyróżnienia potwierdzają, że Gerlach, firma o ponad 250-letniej tradycji, ma wyjątkową pozycję na polskim rynku. Wyróżnienia świadczą również o przynależności marki do elitarnego grona ulubionych przez Polaków rodzimych marek. Konsekwentne umacnianie pozycji firmy, rozszerzanie portfolio o nowe kategorie oraz wprowadzanie nowych linii opartych o nowoczesny ale ponadczasowy design produktów – to zabiegi mające na celu odświeżenie wizerunku firmy oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku. Marka Gerlach, kojarzona dotychczas głównie z tradycją i klasycznym wzornictwem, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom młodszego pokolenia Polaków nie zapominając o tradycji i korzeniach.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF