Już w najbliższy weekend 25-26 kwietnia startuje czwarta edycja wrocławskiego festiwalu tatuażu. Wyjątkowa atmosfera eventu, pokazy sztuki tatuażu oraz liczne atrakcje sprawiają, że Tattoo Konwent jest jedną z najbardziej wyczekiwanych imprez w Polsce. O dodatkowe emocje zadbają marki FoodCare – mocno kolorowe FRUGO i energetyczny BLACK, oficjalni sponsorzy zbliżającego się święta tatuażu.

Grafika FRUGO_1Przed nami kolejna edycja imprezy, która w tym roku odbędzie się we Wrocławiu w postindustrialnych wnętrzach Zaklętych Rewirów & Klubu Pralnia. Obok cieszących się ogromną popularnością pokazów najlepszych polskich tatuażystów – jedną z kultowych już atrakcji Konwentu będzie konkurs na mistrzowski tatuaż, któremu patronuje FRUGO. Przebieg konkursu oraz galerię tatuaży będzie można śledzić na fanpage’u marki FRUGO na Facebooku.
Dla autora najbardziej nieszablonowej „dziary” FRUGO ufundowało nagrodę pieniężną w wysokości 1.000 zł. To nie wszystko. Zwycięski projekt zostanie wykorzystany na etykietach nowej serii kultowego napoju z klikającym kapslem, który swoją kolorową mocą od lat napędza fanów alternatywnego stylu życia.

By ostudzić emocje podczas rywalizacji, przez cały czas trwania imprezy na uczestników czekać będą odjechane strefy chill-outu, w których chwilę wytchnienia zagwarantuje eliksir kipiący siłą tropikalnych owoców. Na Wrocław Tattoo Konwent nie zabraknie również energetycznego wsparcia od BLACK. Solidną dawkę energii zapewnią hostessy, uzbrojone w moc najbardziej niepokornego napoju energetycznego w Polsce. Siła BLACK sprawi, że każdy miłośnik tatuażu zapamięta tę imprezę na długo.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF