Marka Fortuna całkowicie zmienia linię soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową.

allJuż w lutym na półki sklepowe trafi pięć wariantów soków Karotka Plus:

– jabłko, marchew, malina + aloes;

– jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata;

– jabłko, marchew, mango + len;

– jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E

– jabłko, marchew + błonnik.

Dodatek funkcjonalnych wyciągów roślinnych takich jak len czy aloes jest nowością w segmencie soków marchwiowych.

Stworzenie wyróżniającej się oferty soków marchewkowo-owocowych, wzbogaconych o dodatki funkcjonalne ma na celu lepsze dopasowanie marki do oczekiwań konsumentów, a szczególnie kobiet. Soki Karotka Plus to dla konsumentów konkretne korzyści, a jednocześnie prosty i smaczny sposób dbania o siebie.

Fortuna Karotka Plus to jedyna na rynku linia soków marchewkowo-owocowych łącząca dwie wyjątkowe cechy:

– brak dodatku cukru, co jest istotne dla coraz większej rzeszy konsumentów,

– dodatek składników funkcjonalne (jak zielona herbata, czy len), które zwiększają atrakcyjność produktu.

Nowa identyfikacja wizualna Karotka Plus, poza podstawowymi informacjami o produkcie, w bardzo czytelny sposób prezentuje informacje o funkcjonalnym działaniu poszczególnych wariantów smakowych.

Reklamy nowych produktów pojawią się w magazynach dla kobiet (m.in. Twój Styl, Viva, Claudia, Glamour), o życiu gwiazd oraz tygodnikach społeczno-politycznych (m.in. Wprost, Newsweek). Reklamie prasowej będzie towarzyszyć silna kampania internetowa na portalach o wysokim zasięgu (Onet, WP, Gazeta.pl) oraz kampania VOD (reklama telewizyjna w internecie).

Nowe produkty zastąpią dotychczasową linię soków Fortuna Karotka. Produkty dostępne będą w opakowaniach 1L i cenie ok. 4,59 zł.

Za nowy design opakowań odpowiada agencja CzteryCzwarte.

Za przygotowanie kampanii reklamowej odpowiada agencja Brand Place.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF