Fasola czerwona to niezwykle bogate w cenne składniki odżywcze warzywo, znane przede wszystkim z dań kuchni meksykańskiej. Jako źródło białka (zawiera go więcej niż mięso!) oraz minerałów takich jak potas, wapń i fosfor, polecana jest szczególnie osobom aktywnym fizycznie oraz w diecie wegetariańskiej. Stanowi pyszny i zdrowy dodatek do sałatek, zup oraz dań głównych.

Fasola Light v6Fasolka konserwowa czerwona jasna JAMAR to smaczny sposób na kuchnię meksykańską w domowym zaciszu.

NOWOŚĆ! Teraz także w nowej wersji PRZYGOTOWANE NA PARZE! Gotowanie na parze to najzdrowszy sposób obróbki termicznej warzyw. Dzięki temu zachowują one w pełni bogactwo składników odżywczych. Ciesz się oryginalnym smakiem meksykańskich potraw dzięki zdrowym produktom najwyższej jakości!

Cena: 2,60 zł (300 g)

MEKSYKAŃSKA PASTA Z CZERWONĄ FASOLĄ I PIECZONĄ PAPRYKĄ

SKŁADNIKI:

puszka Fasolki konserwowej czerwonej jasnej JAMAR
2 strąki czerwonej papryki

500 ml Passaty Pomidorowej JAMAR
marchewka
pietruszka
2 garści pestek słonecznika
3 łyżki płatków jaglanych
przyprawy: papryka mielona, papryka wędzona, sól, pieprz, czosnek, oregano

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

Paprykę kroimy na pół, pozbawiamy gniazd nasiennych i pieczemy skórką do góry. Gorącą, upieczoną paprykę przekładamy do garnka i przykrywamy pokrywką, żeby jeszcze chwilę parowała w środku (dzięki temu łatwiej zdejmiemy skórkę). Marchewkę i pietruszkę obieramy, trzemy na drobnych oczkach tarki i dusimy na patelni z odrobiną oleju. Uduszone warzywa miksujemy z odsączoną i wypłukaną fasolą, papryką pozbawioną skórki, pomidorami, słonecznikiem i przyprawami.  Gotową pastę wrzucamy ponownie na patelnię i dusimy jeszcze 5 minut.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF