Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa firmy Samsung. Promowane będą piekarniki z technologią Dual Cook, w których można jednocześnie piec dwie zupełnie różne potrawy.

SAMSUNG CSCPieczenie to sposób na przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków nie tylko dla osób mających dużo czasu – to główne przesłanie kampanii firmy Samsung. Także ludzie korzystający w pełni z życia mogą cieszyć się doskonałymi domowymi daniami. Umożliwia to unikalna technologia Dual Cook opracowana przez firmę Samsung. Piekarnik możemy podzielić specjalnym separatorem na dwie niezależne komory. Dzięki temu w tym samym czasie, używając dwóch różnych trybów pieczenia, można przygotować dwa różne dania bez mieszania się zapachów między komorami. To olbrzymia oszczędność czasu i energii. W trakcie kampanii prezentowany będzie najbardziej popularny piekarnik Hero z technologią Dual Cook oznaczony symbolem BQ2D7G144.

Od 9 czerwca prowadzona będzie kampania prasowa w magazynach kulinarnych (Kuchnia, Kukbuk, Moje Gotowanie, Food&Friends, Smak) oraz prasie wnętrzarskiej (Cztery Kąty, Dom&Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Elle Deco, Villa).

Planowana jest również akcja w internecie na portalach zasięgowych (onet.pl), wnętrzarskich i kulinarnych (czterykaty.pl, e-mieszkanie.pl, gotujmy.pl, ugotuj.to, domosfera.pl) oraz w wyszukiwarkach (Google). Reklamy pojawią się też na stronach partnerów i w urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety). Kampania będzie miała dedykowaną stronę internetową, którą znajdziemy pod adresem: www.dualcook.samsung.pl. Natomiast w serwisie Facebook pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można zaplanować posiłek. Wystarczy, że wybierzemy intersujące nas składniki, a po chwili otrzymamy przepisy na dania.

Kampania będzie też widoczna w punktach sprzedaży – materiały informacyjne pojawią się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz piekarników.

Promocja tej technologii planowana jest także w warszawskiej szkole gotowania dla dzieci Little Chef. Samsung jest partnerem technologicznym szkoły – Little Chef jest w pełni wyposażony w produkty Samsung. Planowane są cykliczne spotkania z dziennikarzami, eventy, pokazy gotowania i inne formy komunikacji pokazujące możliwości najnowszych piekarników.

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF