Od początku czerwca Biedronka wspólnie z partnerami handlowymi organizuje degustacje produktów spożywczych w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Wśród degustowanych artykułów znajdą się m.in. owoce, warzywa, wędliny, ryby, nabiał i pieczywo. Działania te wpisują się w obchody 20-lecia Biedronki.  

plakat_20 lat_degustacjeNajwyższa jakość produktów oferowanych w codziennie niskich cenach jest wyróżnikiem oferty sklepów Biedronka od początku obecności sieci na polskim rynku. Jej osiągnięcie jest wynikiem odpowiedzialnej współpracy, wzajemnej lojalności oraz długoterminowego partnerstwa z najlepszym producentami.

Z okazji 20-lecia specjalnie dla swoich klientów Biedronka we współpracy z blisko 40 partnerami handlowymi przygotowała stoiska degustacyjne z wybranymi produktami dostępnymi w stałym lub czasowym asortymencie sieci. Przez najbliższe tygodnie spróbować będzie można wielu artykułów, zarówno marki własnej Biedronki, jak i produktów znanych producentów.

W pierwszym tygodniu czerwca akcja objęła wybrane sklepy w takich miastach jak: Łomża, Białystok, Olecko, Rembelszczyzna, Płońsk, Nowy Dwór Mazowiecki, Sochaczew, Józefosław, Stara Iwiczna, Grodzisk Mazowiecki, Radom, Białobrzegi, Opoczno, Łódź, Kalisz, Katowice, Tychy, Mysłowice i Sosnowiec. W drugim tygodniu specjałów oferowanych przez sieć będą mogli skosztować mieszkańcy Warszawy, Pruszkowa, Lublina, Zielonej Góry, Kamiennej Góry, Głogowa, Lubania, Łęcznej, Lubartowa, Słomników, Kielc, Andrychowa, Nowego Targu, Wadowic, Kluczy, Chęcin, Jędrzejowa oraz Krakowa.

W trakcie dwóch pierwszych tygodni akcji degustowane będą produkty takich uznanych producentów, jak m.in. Koral, Mlekovita, La Sad, Zakłady Mięsne Henryk Kania, Maga czy Stokson. Firma Koral zaprezentuje ryby – łososia norweskiego wędzonego na gorąco, łososia w przyprawach, łososia kanapkowego i koreczki śledziowe, Mlekovita – owsiankę oraz sery Światowid w plastrach Massdamer i Gouda, La Sad – polskie jabłka, a Zakłady Mięsne Henryk Kania –specjały produkowane na wyłączność dla sieci Biedronka. Spróbować będzie można także surówek firmy Maga oraz słodkich donutów firmy Stokson.

Szczegółowe informacje na temat terminów, godzin degustacji oraz produktów są dostępne w poszczególnych placówkach.

Ponad 200 spośród partnerów handlowych Biedronki współpracuje z siecią od 10 lat, zaś ponad 50 nieprzerwanie od samego początku jej istnienia. Współpraca ta bardzo często wykracza poza zwykłą relację kupujący – sprzedający. Dzięki strategii długoterminowych partnerstw sieć Biedronka przez 20 lat funkcjonowania na polskim rynku rozwijała się oraz umacniała na pozycji lidera, a jej partnerzy handlowi osiągali czołowe pozycje w swoich branżach.

W ramach obchodów 20-lecia Biedronki w maju ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa. Uruchomiono również konkurs „Złóż życzenia Biedronce” z aplikacją na stronie http://20latrazem.biedronka.pl oraz rozstrzygnięto specjalną edycję projektu konsumenckiego Testujemy, gdzie klienci wybrali 20 innowacyjnych produktów, które trafią do oferty sklepów. Tymczasem jeszcze w czerwcu na półkach pojawią się produkty „Vintage” nawiązujące do asortymentu sprzed lat.

Więcej informacji na temat oferty oraz aktywności związanych z obchodami 20-lecia sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF