Luty to miesiąc intensywnego wsparcia medialnego dla marki DecoMorreno.

DecoMorreno - zanurz się w przyjemności KVSpot promujący markę pojawia się przed najpopularniejszymi wśród młodych kobiet programami telewizyjnymi. DecoMorreno zapewnia dzień pełen przyjemności z  „Dzień dobry TVN”, ” Rozmowy w toku” stają się jeszcze bardziej gorące dzięki naszym produktom, a podróże  w najdalsze zakątki świata są bliskie za sprawą wyśmienitej La Festy oraz Martyny Wojciechowskiej i programu „Kobieta na krańcu świata”. Aby dotrzeć nie tylko do fanek tradycyjnej telewizji, ale także wielbicielek Internetu, nasz spot pojawi się przed ponad milionem materiałów odtwarzanych w serwisie YouTube. Ponadto,  w największych miastach w Polsce pojawiły się citylighty z kuszącym hasłem „Zanurz się w przyjemności”.

Projekty citylightów oraz billboardu sponsorskiego przygotowała agencja Brainbox.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF