Ruszyła wizerunkowa kampania marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. Działania komunikacyjne pod hasłem „Są powody do dumy” bazują na spocie adresowanym do rodziców.

Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).


Wzruszający spot reklamowy Bakusia wprowadza odbiorców w dziecięcy świat pełen radości, odkryć, zdobywania nowych umiejętności i dokonywania pierwszych samodzielnych wyborów. Podkreśla jak ważny jest okres dzieciństwa nie tylko dla najmłodszych, ale także dla ich rodziców. Reklama emitowana jest na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach tematycznych z pakietów TVN, Polsatu, TVP, skierowanych zarówno do kobiet, jak i dzieci. Spoty są emitowane w wersjach 30 i 45 sekundowej.

Kampania w Internecie oparta jest o formaty video. Przy wybranych pozycjach na Player.tv pojawiają się pre-rolle. Wsparciem tych działań jest video mailing skierowany do mam. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF