Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Billboard_kampania Delecta_BN2014_smallBohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej”.

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do pieczenia i deserów.

Za realizację kampanii odpowiadają: dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa – autor spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Kampania Delecta

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF