Restauracje Chłopskie Jadło, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają nową sezonową ofertę pod hasłem „Jesienne rewelacje”. W specjalnej wkładce do menu pojawią się kulinarne propozycje inspirowane smakami jesieni jak jabłko na ciepło czy gęsina promowana w związku z akcją „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”. Nowa oferta będzie dostępna we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło od 7 listopada br. do 6 stycznia 2015 r.

­16– Najnowsze propozycje to kolejna porcja kulinarnych wrażeń dla naszych gości na jesień. Z myślą o urozmaiceniu oferty w Chłopskim Jadle wprowadzamy nowe smaki, które silnie kojarzone są z tą porą roku. W efekcie w karcie nie mogło zabraknąć jabłek, dyni czy też gęsiny. Tą ostatnią tradycyjnie już co roku można delektować się u nas w ramach akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”, w której Chłopskie Jadło uczestniczy od lat. Mam nadzieję, że te sezonowe propozycje przypadną naszym gościom do gustu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, do której należy sieć Chłopskie Jadło.

„Jesienne rewelacje” w Chłopskim Jadle to m.in. krem z dyni z dodatkiem soku z pomarańczy i imbiru, serwowany z plasterkiem boczku, kleksem śmietany i skórką z pomarańczy. Wśród smaków na jesień pojawia się też polskie jabłko podawane na ciepło z żurawiną w sosie malinowym i miodzie oraz grzany cydr z imbirem, miodem, goździkami i pomarańczą. Na większy apetyt Chłopskie Jadło przygotowało steka wołowego, serwowanego z ostrym sosem i ziemniakiem pieczonym w folii z masłem czosnkowym. Co więcej, jesienna oferta zawiera dwa dania z gęsiną w roli głównej, która pojawi się w Chłopskim Jadle w ramach akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”. Klienci będą mogli zamówić więc sałatkę z gęsi, czyli pieczoną pierś z gęsi na mieszance sałat z dodatkiem śliwki suszonej i jabłka flambirowanego, podawaną z sosem winno-malinowym. Kolejna propozycja to pieczona pierś z gęsi serwowana z purée ziemniaczanym i buraczkami zasmażanymi, z sosami winno-pieczeniowym i malinowym.

„Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina” to akcja, której celem jest promocja polskiej gęsiny i przywracanie tradycji jej podawania co najmniej od 11 listopada, czyli od dnia św. Marcina i Narodowego Święta Niepodległości, do 15 grudnia. Inicjatorem projektu jest województwo kujawsko-pomorskie.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF