W piątek 19 października rusza trzecia edycja kampanii promocyjnej „Dni Whisky”. Skierowana do konsumentów akcja cieszy się wielkim powodzeniem powodując wzrost sprzedaży whisky oraz zwiększenie wiedzy na jej temat.

Polski rynek whisky wart jest ponad 860 milionów złotych i zanotował niemal 24% wzrostu wartości w porównaniu z 2011 rokiem. Chętniej kupujemy alkohole z tej kategorii, coraz częściej zwracając uwagę na ich jakość, pochodzenie i rocznik. W związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów segmentem whisky, marki: Grant’s, Jim Beam, Glenfiddich i Tullamore Dew organizują jedyną w swoim rodzaju kampanię promocyjno – informacyjną „Dni Whisky”.

W 53 sklepach sieci Real, przez cztery kolejne weekendy (19-20. października, 26-27. października, 2-3. listopada, 9-10. listopada) będzie można spotkać animatorów pomagających w wyborze trunku i udzielających szczegółowych informacji na temat marek objętych promocją. W czasie Dni Whisky 2012 będzie można nabyć w promocyjnych cenach szkockie whisky Grant’s i Glenfiddich, amerykański bourbon Jim Beam oraz irlandzką whiskey Tullamore D.E.W., która od niedawna dostępna jest na sklepowych półkach w nowych opakowaniach.

Do każdego zakupu, klient otrzyma specjalny zestaw, na który składają się: mini przewodnik po segmencie brown spirits, elegancka torebka na alkohol oraz miniaturka whisky inna od zakupionej, dzięki czemu konsument będzie mógł porównać smaki i dowiedzieć się więcej na temat własnych preferencji w zakresie tych trunków. Oferta ma dać konsumentom możliwość poznania różnorodności i bogactwa świata whisky.

„Świat whisky jest bardzo różnorodny zarówno pod względem gatunków, jak i pochodzenia oraz historii marek. Warto poświęcić mu chwilę uwagi, dzięki czemu niejednokrotnie udaje się odkryć nowe, odpowiadające nam trunki, a w tych dobrze znanych odnaleźć zaskakujące nutki smakowe. Dla wielu taka przygoda staje się początkiem pasji na długie lata.” – mówi Czesław Smyczński, Ambasador Marek CEDC.
CEDC zorganizowała po raz pierwszy Dni Whisky w 2010 roku. Wówczas promocja była obecna w 30 sklepach handlu nowoczesnego – teraz ta liczba została niemal podwojona. „Zeszłoroczna kampania przyniosła doskonałe wyniki sprzedażowe i wzrost wiedzy na temat whisky. Liczymy, że zgodnie z rosnącym rynkiem tegoroczna edycja Dni Whisky cieszyć się będzie jeszcze większym powodzeniem.” – dodaje Arkadiusz Citków, Dyrektor Marketingu Wyrobów Importowych, CEDC.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF