Owoc pasji, czyli marakuja – to wyjątkowy owoc, pochodzący z Brazylii. Pełen orzeźwiającego smaku, o egzotycznym wyglądzie, to główny składnik likieru Passoa. Teraz w nowej, tętniącej kolorami szacie graficznej zaprojektowanej przez brazylijskiego artystę Klebera Matheusa.

Passoa to likier pełen brazylijskiej pasji i charyzmatycznej czerwieni, którą zawdzięcza owocowi marakui. Owoc ten został odkryty Passoa limitowana edycja - biale tloprzez hiszpańskiego konkwistadora na terenie południowej Amazonii, czyli dzisiejszej Brazylii. Brazylijska nazwa marakuja oznacza „owoc, który spożywa się jednym haustem”, natomiast łacińska „passiflora”, nawiązuje do chrześcijańskich wydarzeń religijnych. Obecnie marakuja, nabiera zupełnie innego znaczenia. To pasja życia, zabawa, śmiech i niekończąca się przygoda podczas szalonej brazylijskiej nocy. Taka też jest Passoa – likier, którego receptura stanowi pilnie strzeżoną tajemnicę, a jej sercem jest sok z brazylijskiego owocu pasji. Jedną z tajemnic doskonałości likieru Passoa jest specjalna metoda zbioru owoców po osiągnieciu odpowiedniego stopnia dojrzałości. Dzięki temu Passoa jest trunkiem o ogniście czerwonej barwie, zamkniętym w kontrastującej czarnej butelce, której kolor symbolizuje noc. Rezultatem takiego połączenia może być tylko gorąca brazylijska noc i świetna zabawa.

Charakterystyczna butelka teraz w jeszcze bardziej zaskakujący sposób nawiązuje do Brazylii, wolności i niepohamowanego apetytu na spontaniczną zabawę. Dzieje się tak za sprawą niezwykłej szaty, jaką przybrała  – limitowanego, tętniącego kolorami opakowania. Jego autorem jest Kleber Matheus – brazylijski artysta i projektant. Asymetryczne kształty, pełne żywych kolorów z elementami natury, jak liście palmy, to efekt jego niezwykłego pomysłu, który można zobaczyć na opakowaniu limitowanej edycji likieru Passoa.

„Chciałem osiągnąć efekt świetlny na butelce, ożywiając czarne tło symbolizujące noc, paletą różnobarwnych kolorów. Moim pomysłem było sfotografowanie świateł neonów podczas tańca. Dzięki temu uzyskałem bardzo osobliwe kształty – dzikie i wybuchowe, ale jednocześnie zjawiskowo piękne.
Do projektu dodałem też liście, ponieważ natura jest bardzo bliska Brazylii. Nawet w San Paulo, największym mieście Ameryki Łacińskiej, dżungla jest wszędzie. W rezultacie powstało oryginalne opakowanie, nawiązujące do nocnej imprezy pod palmami, na plaży.” – mówi Kleber Matheus projektant opakowania.

„Nowe kolorowa butelka przyciąga wzrok i nasuwa skojarzenia ze świetną zabawą, która bez względu na to gdzie się odbywa, z likierem Passoa zawsze będzie gorącą brazylijską nocą” – dodaje Iwona Dąbrowska, Junior Brand Manager marki Passoa.

Passoa w limitowanej edycji, dostępna jest w standardowej pojemności 700 ml, w cenie 54,99 zł

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF