bieluchSpółdzielnia Mleczarska Bieluch z Chełma, producent popularnych produktów mlecznych pod marką Bieluch, zamierza w tym roku podtrzymać dynamikę sprzedaży, ale przede wszystkim być obecna w mediach społecznościowych i chce dzięki temu odświeżyć swój wizerunek.

Okrętem flagowym “SM Bieluch” jest serek naturalny “Bieluch”, znany głównie ze swoich właściwości dietetycznych – brak jakichkolwiek dodatków chemicznych lub cukru. Produkt powstaje z mleka od pobliskich dostawców. Proces technologiczny choć wykorzystuje najnowocześ›niejsze urządzenia dostępne na rynku przetwórstwa mleka – sam proces jest jednak całkowicie naturalny oraz pozbawiony ‚przyspieszaczy’ i substancji zagęszczających.

 

Waldemar Skibiński, prezes Spółdzielni, stawia na media społecznościowe oraz angażowanie konsumentów. – Uważnie przyglądam się rozwojowi np. Facebooka, jesteśmy tam obecni i przyglądamy nowym narzędziom marketingowym. Organizujemy konkursy I rozmawiamy z konsumentami – mówi redakcji Cytrynowo.pl  Waldemar Skibiński.

 

W niedalekiej przyszłości Bieluch będzie jeszcze bardziej widoczny w mediach internetowych – sprzyjać mają temu głównie kampanie na łamach Facebook. Pozwoli to na dotarcie do młodszych odbiorców.

 

W komunikacji marketingowej ma być podkreślana przede wszystkim naturalne podchodzenie produktów oraz nie używanie konserwantów i innych dodatków, które mogłyby szkodzić

 

Marka Bieluch, jak ustalono w planie promocyjno-marketingowym, jest i będzie obecna przede wszystkim w mediach drukowanych – poradnikowych, lifestylowych, kulinarnych, zdrowotnych, branżowych; następnie (choć równolegle) w mediach internetowych (portale) oraz społecznościowych, przy czym Facebook jest wyraźnie na trzecim miejscu.

Za media tradycyjne i internetowe odpowiada IMR advertising by PR, a za Facebook firma Clik House.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF