W VI Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, których partnerem od 2011 roku jest sieć sklepów Biedronka, zwyciężyła drużyna Sternik Szczecin, pokonując 38 zespołów z całego kraju. Szczecinianie będą reprezentować Polskę podczas III Mistrzostw Świata, które odbędą się w dniach 13-14 czerwca na stadionie warszawskiej Legii. Organizatorem imprez jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”.

Mistrzostwa Polski - Sternik SzczecinTegoroczne Mistrzostwa Polski odbyły się 25 kwietnia w Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ulicy Obrońców Tobruku 40 w Warszawie. Podobnie jak w latach ubiegłych, na młodych zawodników, wychowanków domów dziecka oraz kibiców czekały sportowe emocje podczas grupowych rozgrywek oraz meczu pokazowego z zawodowymi piłkarzami, m.in. Dariuszem Dziekanowskim czy Tomaszem Kłosem.

Pierwsze zawody piłkarskie w ramach projektu „Nadzieja na Euro”, który od 2013 roku funkcjonuje pod nazwą „Nadzieja na Mundial”, odbyły się w 2010 roku.
To szczytna inicjatywa obejmująca swym zasięgiem placówki opiekuńczo-wychowawcze z całego kraju. Dla ich wychowanków jest szansą na zrealizowanie marzeń oraz uwierzenie we własne siły. Dla młodych zawodników możliwość zagrania w strojach narodowych oraz reprezentowania kraju podczas Mistrzostw Świata jest też olbrzymim wyróżnieniem. Inicjatywa ta z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem młodych sportowców. W ubiegłym roku w zawodach wzięły udział drużyny z 30 krajów, m.in.: Słowacji, Kenii, Republiki Południowej Afryki, Argentyny czy Tajlandii.

Od 2011 roku sieć sklepów Biedronka wspiera działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”. Oprócz pomocy finansowej podczas trwania imprez zapewnia napoje i drobne przekąski dla zawodników. Sieć funduje także inne nagrody m.in. sprzęt elektroniczny.

Sieć sklepów Biedronka od początku swojej działalności w Polsce wspiera inicjatywy, mające na celu wsparcie rozwoju najmłodszych oraz promocję sportu. Realizuje rodzinne festyny z okazji Dnia Dziecka, angażuje się w obchody Dnia Chorego, prowadzi własne akcje charytatywne, jak chociażby kampanię promującą darowizny na rzecz najmłodszych w ramach przekazania 1 proc. podatku oraz zbiórki żywności – wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska. Organizuje także wyjazdy wakacyjne, funduje wyprawki szkolne oraz paczki świąteczne dla dzieci swoich pracowników.

Od 2010 roku sieć jest także Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski, traktując wsparcie Narodowej Reprezentacji jako ważny element działalności prospołecznej.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF