Mieszkańcy 8 największych miast spróbowali ziołowych wersji smakowych wody Białowieski Zdrój. 5 września rozdanych zostało 100 tys. butelek wody o smaku melisy i rumianku.

Celem samplingu było zapoznanie konsumenta ze smakiem wód ziołowych i przedstawienie innowacji na polskim rynku.

W atrakcyjnych lokalizacjach Warszawy, Katowic, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia, Poznania i Lublina hostessy, ubrane w koszulki z logo ziołowej wody Białowieski Zdrój, częstowały przechodniów butelkami o pojemności 0,75l, które cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Akcja została w całości zaplanowana i zrealizowana przez zespoły promocyjne Metra (Agora).

 

Białowieski Zdrój to pierwsze na polskim rynku wody ziołowe.  Z uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny produkt z obszaru wód smakowych. Ziołowa wersja wód Białowieski Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, elegancji i wysokiej jakości.

 

Wody dostępne są w wersji niegazowanej. Obok opakowania 1,5l dostępne są butelki o innowacyjnej na polskim rynku pojemności  0,75l.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF