Włoska oliwa z oliwek Bertolli od 147 lat zdobywa serca i podniebienia mieszkańców swojej ojczyzny, a od pewnego czasu coraz częściej gości w kuchniach i na talerzach Polaków. Z tej okazji Bertolli zorganizowało – pierwsze w historii marki w Polsce – spotkanie prasowe utrzymane w typowo włoskim klimacie. Śniadanie prasowe odbyło się w nowym lokalu Vapiano w Warszawie, jeszcze przed jego oficjalnym otwarciem. Uczestniczył w nim pan Francesco Pirro, przedstawiciel Bertolli, który odwiedził Warszawę specjalnie w tym celu. Profesjonalnych porad w zakresie diety i roli oliwy z oliwek udzieliła mgr Ewa Ceborska, specjalista ds. żywienia. Punktem kulminacyjnym wydarzenia był pokaz kulinarny prowadzony przez Monikę Mrozowską oraz Macieja Szaciłło.

Bertolli od samego początku czerpie inspirację ze swoich korzeni i tradycyjnej kuchni włoskiej. Od lat dzieli się smakiem słonecznej Toskanii z mieszkańcami z ponad 40 państw na całym świecie. Dzięki swojej renomie oraz niesłabnącej dbałości o jakość, jest numer 1. na świecie pod względem sprzedaży oraz jedną z najbardziej rozpoznawalnych włoskich marek. Droga wiodąca do światowego sukcesu zaczęła się w małej miejscowości Lucca w Toskanii, w domu Francesco i Caterina Bertolli, w 1865 roku.

Mimo rosnącej popularności, oliwa Bertolli w dalszym ciągu tworzona jest z pasją i z dbałością o zachowanie najwyższej jakości, dlatego w butelce zamknięte są tylko i wyłącznie starannie wyselekcjonowane owoce. Oprócz tego oliwa z oliwek extra vergine Bertolli charakteryzuje się unikalnym smakiem i aromatem. Dzięki niej ludzie na całym świecie mogą poznać małą część bogatej kultury znad Morza Śródziemnomorskiego niezależnie od miejsca, w którym mieszkają.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF