W styczniu na rynku pojawi się nowy produkt pod marką burn. Nowy burn BERRY zaskakuje smakiem dzięki połączeniu napoju energetyzującego z sokiem owocowym!

burn_berry_can_250ml_thumbnailBurn Berry swój wyjątkowy smak zawdzięcza 20% zawartości soku owocowego z jabłek, czerwonych winogron, malin i truskawek. Jak mówi Barbara Niemczuk, Kierownik Marki Burn w firmie Coca Cola Poland Services, jego wprowadzenie na Polski rynek jest odpowiedzią na potrzeby rosnącej grupy konsumentów o określonych wymaganiach – „burn Berry, to nasza propozycja dla tych, którzy preferują warianty smakowe napojów energetyzujących, a także osób, które deklarują chęć sięgnięcia po takie napoje, ale nie do końca akceptują smak charakterystyczny dla wielu produktów z tej grupy. Wprowadzenie burn Berry umacnia naszą pozycję innowatora w segmencie, który stanowi około 14% udziału w całej kategorii.”*

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie kampania reklamowa w Internecie, w punktach sprzedaży oraz akcje samplingowe.

Nowy produkt uzupełnia zróżnicowaną ofertę burn, skierowaną do klientów o różnych preferencjach smakowych oraz dostosowaną do różnych okazji. W portfolio marki poza klasycznym wariantem smakowym burn ORIGINAL znaleźć można także burn TROPICAL czy burn BLUE REFRESH o orzeźwiającym smaku, który pozwala ugasić pragnienie w czasie wzmożonego wysiłku fizycznego.

burn BERRY trafi do sklepów na terenie całej Polski w puszce o pojemności 250ml.

Więcej informacji na temat marki burn znaleźć można na stronach:

https://www.facebook.com/burn

https://twitter.com/burn

http://instagram.com/burn_energy

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF