Przez 6 tygodni, do końca marca br., potrwa silna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż Babeczek Nadzianych Delecta. Kompleksowe działania, komunikujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami”, obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.

 

Oś komunikacji kampanii stanowi promocja konsumencka – loteria SMS, zaplanowana dla linii Babeczek Nadzianych Delecta, wprowadzonych jako koncept babeczek do samodzielnego wypieku z czekoladą, budyniem lub owocami.  Celem realizowanych działań jest wsparcie sprzedaży w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie wizerunku rodzinnej i inspirującej marki Delecta.

 

Loteria SMS „Babeczki Nadziane nagrodami” została oparta na prostym mechanizmie wysyłania SMS-em kodu z promocyjnego opakowania produktu i numeru wybranej nagrody. W puli, przeznaczonej do codziennego losowania, znalazły się markowe roboty kuchenne, przenośne odtwarzacze DVD oraz ekspresy do kawy. Loteria potrwa do 15 kwietnia br.

 Reklama prasowa_kampania loteria babeczki Delecta_2013

Emisje spotów reklamowych komunikujących o loterii, zaplanowano w stacjach należących do: TVP, TVN, Polsat oraz At Media. Reklamy prasowe pojawią się w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej oraz wybranych tytułach branżowych.

Kreacje spotów TV i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Reklamę w Internecie stworzył Tribal DDB. Media do kampanii zakupił Starcom. Za przeprowadzenie loterii odpowiada Grupa Eskadra. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

W ramach kompleksowych działań dla Babeczek Nadzianych, ogłoszono II edycję programu warsztatów kulinarnych dla placówek oświatowo-wychowawczych. Szczegóły na http://www.delecta.pl/warsztaty-kulinarne/

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF