Łatwe przepisy na dania mięsne, sezonowe sałatki, koktajle i desery znalazły się w miesięczniku kulinarnym „Lubię gotować”, który dziś, 14 kwietnia br. ukazał się na rynku. Magazyn skierowany jest do osób, które chętnie gotują i cenią pomysły na szybkie w przygotowaniu potrawy.

Lubie_gotowac_okladkaW pierwszym numerze „Lubię gotować” czytelnicy znajdą proste przepisy z wykorzystaniem szparagów, które są warzywem sezonu, m.in. na krem szparagowy z białym winem, szparagi z migdałami oraz tartę. Redakcja poleca też nieskomplikowane przepisy na dania, które można przygotować w 15, 30 i 45 minut. Wśród nich znajdują się m.in. przepisy na pastę z bryndzą, frittatę z brokułami, risotto z buraczkami, pulpety z indyka oraz sałatkę owocową.

Czytelnicy mogą skorzystać z porad, co najlepiej zapakować do piknikowego koszyka i zabrać ze sobą na majówkę – redakcja przygotowała dla nich przepisy na kurczaka w panierce, tapenadę i lemoniadę rabarbarową. Spragnieni wiosennych kolorów w kuchni w najnowszym „Lubię gotować” znajdą proste pomysły na sałatki i koktajle. Wśród proponowanych dań znajdują się również te dla osób na diecie, bezglutenowców, wegetarian i wegan, a także dania dla najmłodszych.

Magazyn „Lubię gotować” zawiera przepisy na dania klasyczne, dobrze znane, jednak stara się również podpowiedzieć czytelnikom niestandardowe rozwiązania. Redakcja podpowiada, czego szukać na targach i straganach oraz co warto wybrać ze sklepowej półki, proponuje produkty i przepisy, którymi warto się zainspirować.

Poręczny format magazynu oraz nowoczesna makieta pozwalają na łatwe odszukanie wybranego przepisu oraz śledzenie go w trakcie gotowania.

Redaktor naczelną „Lubię gotować” jest Anna Nalikowska. Za opracowanie graficzne pisma odpowiada Katarzyna Trzeszczkowska. Miesięcznik ukazuje się w formacie 210 x 297 mm.

Pierwszy numer magazynu można kupić w punktach sprzedaży prasy od 14 kwietnia br. w cenie 1,99 zł. Wydanie zawiera 20 stron.

Miesięcznik „Lubię gotować” jest promowany w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro” oraz czasopisma Agory), w stacjach radiowych (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM), w internecie (serwisy portalu Gazeta.pl oraz serwisy czasopism Agory) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF