Każda z nas miewa dni, kiedy wstanie z łóżka wydaje się ogromnym wyzwaniem. Brakuje nam energii i najchętniej zakopałybyśmy się w pościeli, zapominając o całym istniejącym wokół świecie. Jak temu zaradzić? Przedstawiamy 7 sprawdzonych sposobów na energetyczny poranek, dzięki którym stawisz czoło codziennym wyzwaniom!

  1. Young brunette with orange in her handZimny prysznic

Doskonałym sposobem na skuteczną poranną pobudkę jest zimny prysznic. Szybka kąpiel w temperaturze wody do 25°C pozytywnie wpływa na pobudzenie krążenia krwi i dodaje nam chęci do działania. Wystarczy kilka chwil, by poczuć przypływ energii i rozpocząć dzień w pozytywnym nastroju.

  1. Pożywne śniadanie

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. To od niego zależy nasze samopoczucie przez pierwszych kilka godzin. Dbaj o to, by był on odpowiednio zbilansowany, pożywny i bogaty w wartości odżywcze. Przywróceniu energii na cały dzień służy także skład preparatu Bodymax Plus, który łączy siłę wyciągu z żeń-szenia oraz moc witamin i minerałów. Zawarte w nim magnez oraz witamina B6 pomagają w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych, zmniejszają uczucie znużenia oraz wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.

  1. Owocowy koktajl

Arbuz, truskawki, kiwi, jeżyny – owoców, z których możesz w szybki sposób przygotować smaczny napój, jest wiele. Blenduj, miksuj, łącz różnorodne smaki, odkrywając ożywczą moc owoców – bogatego źródła składników mineralnych, witamin oraz błonnika pokarmowego. A może poszerz gamę składników o warzywa, np. seler naciowy albo jarmuż? Spróbuj!

  1. Poranny jogging

Nie musisz pokonywać długiego dystansu, by skutecznie się rozbudzić – wystarczy 30 minut biegu, którego tempo będzie dostosowane do Twoich możliwości. Wyciągnij z szafy wygodny strój, skomponuj w telefonie energetyczną playlistę i w drogę! Nie zapomnij o właściwym przygotowaniu się do biegu, czyli rozgrzewce. Możesz także zaproponować jogging przyjaciółce mieszkającej niedaleko Ciebie – w grupie siła!

  1. Poranna gimnastyka

Jeśli zwyczajnie nie lubisz biegać, wiedz, że wykonanie nawet podstawowych ćwiczeń rozciągających w domu gwarantuje rozruszanie zaspanego organizmu. Nie masz pomysłu na domowe aktywności sportowe? Pomocne mogą okazać się akcesoria, takie jak piłka do fitness, ciężarki lub skakanka. Inspiracji poszukać możesz także w internecie. Z pewnością znajdziesz propozycje, które przypadną Ci do gustu

  1. Dawka kofeiny

Masz ochotę przyjąć dawkę kofeiny na zimno? Wystarczą kawa rozpuszczalna, mleko i lód. Jeśli lubisz kawę bardziej zmrożoną, dorzuć do szklanki więcej kostek lodu. Jeżeli natomiast wolisz pić ciepły napój i masz na względzie swoje zdrowie, spróbuj kawy zbożowej – ona także wykazuje korzystny wpływ na pobudzenie. Smacznego!

  1. Taniec do ulubionej muzyki

Z pewnością każda z nas ma swoje ulubione piosenki, które dostarczają nam potężną dawkę energii. Jeśli nie masz warunków do głośnego słuchania muzyki, sięgnij po słuchawki, a zobaczysz – nogi same będą rwały się do tańca.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF